کرج- معاون امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با هدف فقرزدایی، اشتغال و توسعه انسانی طرح توسعه پایدار شهرستان اشتهارد به اجرا در می آید.

شهرستان اشتهارد در مسیر توسعه پایدار قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین عباد الله کامکار در نشست توجیهی و هماهنگی اجرای این طرح با دستگاه های مرتبط که صبح امروز سه شنبه برگزار شد اظهار کرد: این طرح در راستای قانون برنامه پنجم توسعه کشور از سوی دولت تعیین وبه استان ارجاع شده اجرایی می شود.

وی افزود: توسعه پایدار شهرها با رویکردهای مختلفی چون اقتصادی، اجتماعی و اشتغالزایی صورت می گیرد وبا تاکید و پیگیری دولت گام های مهم خوبی نیز برداشته شده است.

معاون استاندار البرز به دیگر اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: شناسایی ظرفیت و قابلیت های موجود در شهرستان اشتهارد در اجرای این طرح مدنظر است.

 کامکار تصریح کرد: اجرای این طرح براساس شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و قابلیت و ظرفیت های شغلی، اجتماعی و اقتصادی در روستاها رقم می خورد وتلاش شده به تفکیک هر یک به قطبی تبدیل شوند.

وی خواستار همکاری دستگاههای مرتبط در اجرای این طرح شدو افزود: هر یک ازدستگاه ها باید به وظایف خود درقبال فرآیند توسعه یافتگی آگاه باشند.

کامکار در پایان باتاکید براینکه برطرف کردن کمبودها و مشکلات شهرستان اشتهارد در اجرای این طرح باید به دقت مدنظر باشد گفت: اجرای این طرح با هدف فقر زدایی وهمچنین ایجاد اشتغال و توسعه انسانی صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.