فردیس- رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان فردیس از برگزاری جشنواره ورزشی در سازمان ها و ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: برای ایجاد انگیزه فعالیت ورزشی در بین مردم برنامه های بسیاری در دست اقدام است.

جشنواره ورزشی در سازمان ها و ادارات فردیس برگزار می شود

پیمان مددی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هیئت انجمن های ورزشی شامل چندین رشته است و لازم است که مردم با آن ها آشنایی داشته باشند از همین رو در ابتدا به دنبال برقراری ارتباط با ادارات برای برگزاری مسابقات در محل کار هستیم تا در تیرماه سال جاری مسابقاتی میان کارکنان برگزار شود.

وی در توضیح بیشتر با اشاره به رشته های فعال در انجمن های ورزشی گفت: تعدادی از رشته های رزمی به مانند کیک بوکسینگ واکو و بوکس فرانسوی ساواته تحت نظارت هیئت انجمن های ورزشی مشغول فعالیت هستند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی فردیس تصریح کرد: همچنین برخی از رشته های ورزش همگانی به مانند راگبی، موج سواری، پاراگلایدر، بیس بال، پارکور، طناب کشی، فوتبال دستی و دارت که مردم علاقه مند به فعالیت در این رشته ها هستند تحت نظر انجمن های ورزشی فعالیت می کند.

مددی با ابراز خرسندی از فعالیت ۴ ماه اخیر هیئت انجمن های ورزشی در فردیس گفت: رشته های تحت نظارت انجمن قابلیت های بسیاری از لحاظ نیروی انسانی و برگزاری مسابقات مختلف دارند این در حالی است که پیش از این فعالیت چندانی در این زمینه صورت نگرفته بود.

وی تصریح کرد: ۴ ماه از آغاز فعالیت هیئت جدید سپری می شود و در این مدت در حد توان موفق به برگزاری مسابقاتی در کیفیت بالا بوده ایم.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان فردیس از برگزاری مسابقات برای کارکنان هلال احمر خبرداد و گفت: مسابقات در ۳ رشته دارت، چادر زنی و طناب کشی در سالن امام رضا(ع) فردیس برگزار شد.

مددی ادامه داد: همچنین هفته گذشته فینال مسابقات دارت در سالن منتظر قائم نیروگاه فردیس برگزار شدو این در حالی است که جهت ایجاد انگیزه ورزشی میان مردم مسابقات بیشتری برگزار می شود که از درون آن ها استعدادیابی نیز به عمل خواهد آمد.

وی با بیان این که توسعه ورزش وابسته به حمایت است گفت: در حقیقت بدون وجود اعتبار و حمایت از سوی مسئولین توسعه چندانی در هیچ یک از رشته های ورزشی صورت نمی گیرد.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان فردیس در پایان تصریح کرد: فردیس سرشار از استعداد بوده و ورزشکاران بسیاری در رشته های مختلف فعالیت دارند اما باید پذیرفت که در صورت عدم حمایت انگیزه بازیکنان کاهش می یابد و از ورزش فاصله می گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.