قزوین_ معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه در این استان را تشریح کرد.

ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه در قزوین تشریح شد

حجت الاسلام یعقوب عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برنامه های هفته قوه قضائیه اظهار داشت: برنامه های متنوعی در این هفته پیش بینی شده است که نخستین برنامه آن، برگزاری نشست مطبوعاتی رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اصحاب رسانه در روز گذشته بود.

وی افزود: در دومین روز از هفته قوه قضائیه و در صبح امروز، دیدار با وکلاء و کارشناسان در سالن اجتماعات دادگستری، بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی برگزار شد و دیدار مردمی با مردم شریف آباد همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین بیان کرد: در روز چهارشنبه مصادف با ۳۰ خردادماه سالجاری، شورای پیشگیری از وقوع جرم در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و دیدار با مردم قزوین در مسجد جوادالائمه این استان صورت می گیرد.

عبداللهی یادآور شد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهداء و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ۳۱ خردادماه ماه سالجاری از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه است.

وی اضافه کرد: همچنین در ششمین روز از هفته قوه قضائیه و در یکم تیرماه سالجاری، دیدار مردمی اعضای شورای مسوولان قضایی با مردم و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین تصریح کرد: جلسه رئیس دادگستری با کارمندان و تقدیر از قضات و کارمندان نمونه و بازدید از شرکت های شهرک صنعتی در  دوم تیرماه سالجاری برگزار می شود.

عبداللهی گفت: همایش نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه در سالن اجتماعات دادگستری و دیدار مردمی با مردم محمودآباد در سوم تیرماه سالجاری، برگزاری جلسه هم اندیشی قضایی و انتظامی در سالن اجتماعات نیروی انتظامی و بازدید از زندان و دیدار با زندانیان در زندان مرکزی در چهارم تیرماه سالجاری از سایر برنامه های پیش بینی شده هفته قوه قضائیه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.