کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد که ایران حریف خطرناکی برای آنها خواهد بود.

اینیستا: یک فینال پیش رو خواهیم داشت/ سه امتیاز را از ایران می گیریم و صعود می کنیم

به گزارش قدس آنلاین از روسیه، آندره اینیستا در نشست خبری قبل از دیدار برابر ایران که شامگاه امروز سه شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه کازان برگزار شد به خبرنگاران گفت: من تصورم این است که یک تیم قوی داریم خصوصا در میانه زمین. هر چند که باید بگویم وظیفه همه بازیکنان دفاع هست. همه باید تلاش کنند که به خوبی دفاع کنند چرا که فوتبال یک بازی تیمی است. ما باید توازن پیدا کنیم و بتوانیم فشار را تحمل کنیم و بازی خوبی را ارائه کنیم. 

وی در مور برنامه های تیمش برای دیدار با ایران گفت: ما می دانیم که می خواهیم چکار کنیم. بازی فردا خیلی سخت و دشوار خواهد بود و لازم است که این امر را درک کنیم. اگر بتوانیم برابر ایران به برتری برسیم کارمان برای صعود بهتر خواهد شد. 

اینیستا در ادامه اظهار داشت: ما همیشه تیمی متحد بودیم. اکثر ما سالها کنار هم بازی کردیم و همدیگر را خوب می شناسیم. فکر می کنم که همه به هم اعتماد داریم و تلاش می کنیم که از عقاید و نظرات مشابه دفاع کنیم. به چیزهایی که مهم هست توجه می کنیم. می خواهیم روی این دو بازی باقی مانده متمرکز باشیم. 

وی در مورد اینکه چه رویایی در این جام دارد گفت: بازیکنان فوتبال همیشه به دنبال بهترین مقام ها هستند. ما هم دنبال این هستیم که در جام جهانی قهرمان شویم. با اینکه رویای بزرگی داریم اما باید متمرکز باشیم. ما فردا یک فینال پیش رو خواهیم داشت. ما با تیمی بازی می کنیم که می تواند یک امتیاز به ما بدهد. سه امتیاز این بازی به ما کمک می کند که به مراحل بعد صعود کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.