قدس آنلاین:بیش از ۳ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی در استان خراسان رضوی رفع تصرف شد.

۳ هزار هکتار زمین از حلقوم زمین خواران در خراسان رضوی خارج شد

 معاون حفاظت و اموراراضی اداره کل منابع طبیعی  استان در گفت و گو بارفع تصرف بیش از ۳ هزار هکتار  زمین در خراسان رضوی خبرنگار ما در بردسکن گفت: ۳ هزار و ۶۷۰ هکتار از اراضی ملی در استان  از چنگال زمین خواران رفع تصرف شده است.

امید طهماسبی افزود: این مهم با حمایت قاطع دادگستری و دادسرای عمومی خراسان رضوی درحوزه حفاظت از اراضی ملی، دولتی و موقوفات در سال های اخیر با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با سودجویان و زمین خواران محقق شده که سال ۹۶ از پرتوفیق ترین سال ها دراعاده حقوق بیت المال و حفظ این حقوق در استان بوده است.

وی گفت: در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد و زمینهای ارزشمند داخل محدوده و حریم و مجاور شهر مشهد نیز بیش از هزار هکتار از اراضی ملی که بین پلاک های ثبتی قرار گرفته و در معرفی سوء استفاده زمین خواران بود شناسایی و سند آن به نام سازمان جنگل ها و مراتع کشور دریافت شد.

 معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی افزود: قسمت های داخل محدوده و حریم شهر نیز برای بر طرف کردن نیازهای توسعه ای شهر، به سازمان مسکن و شهرسازی تحویل شد.

طهماسبی ارزش این اراضی را  بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

 وی گفت: ۲ هزار و ۶۷۰ هکتار از اراضی ملی اعاده شده در استان مربوط به بردسکن و از زمینهای با ارزش داخل  شهر بوده است.

معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی از سربازان گمنام امام زمان(عح) درتحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی  تجلیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.