ساری-مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با اعلام اینکه سال گذشته ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت برق تولید کردیم، گفت: مقام دوم تولید برق در کشور را دارا هستیم.

مازندران مقام دوم تولید برق در کشور را دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محسن نعمتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در استانداری مازندران  ساخت ۲۰ هزار قطعه نیروگاهی توسط متخصصان داخلی خبر داد و اظهار کرد: با تولید قطعات نیروگاهی در داخل کشور، از خروج سرمایه ها از کشور جلوگیری و کاهش هزینه ها را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: برای تکیه به کالاهای داخلی، اداره ساخت داخلی در نیروگاه راه اندازی شد.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: بخشی از آب موردنیاز نیروگاه از چاه های اطراف تامین می شد که برای اینکه مصرف آب از چاه ها به حداقل برسد، با هزینه ۳ میلیارد تومانی در حال نصب آب شیرین کن هستیم.

نعمتی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ حدود ۸۵ درصد سوخت نیروگاه مازوت بود، خاطرنشان کرد: هم اکنون مصرف مازوت به ۴۰ درصد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه خط انتقال گاز به نیروگاه رسیده است، افزود: بدنبال افزایش سهم گاز در سوخت مصرفی نیروگاه هستیم.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با اعلام اینکه سال گذشته ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت برق تولید کردیم، گفت: مقام دوم تولید برق در کشور را دارا هستیم.

نعمتی با اشاره به اینکه از بهمن سال گذشته تاکنون از گاز استفاده می کنیم، یادآور شد: در نشستی که مدیران گاز داشتیم، قول دادند بتوانیم از گاز حداگثری استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.