۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 606530

زن جوانی که شماره‌اش را در یک آگهی فروش کفش درج کرده بود، طعمه هوسرانی‌های مرد جوان شد و مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفت.

همه چیز از آگهی «دیوار» شروع شد

به گزارش قدس آنلاین، اوایل هفته، زن جوانی با مراجه به شعبه ۲۰۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از نقشه شومی که به واسطه انتشار یک آگهی در «دیوار» به سرش آمده بود، پرده برداشت و به بازپرس ملازمیان گفت: چند ماه پیش برای آنکه یک جفت کفش را به فروش برسانم، در «دیوار» آگهی فروش ثبت کردم.
یکی از مراحل ثبت آگهی در «دیوار» ثبت شماره تماس است تا خریدار بتواند به وسیله آن با فروشنده تماس بگیرد، به همین خاطرمن هم شماره تلفن همراهم را در قسمت مربوط ثبت کردم.
پس از تأیید آگهی و انتشار آن، مرد جوانی که خود را خریدار کفش می‌خواند با من تماس گرفت و خواست تا کفش‌ها را ببیند.
شاکی ادامه داد: من هم نشانی منزلم را دادم، لحظاتی بعد مرد جوان به همراه مادرش به خانه‌ام آمدند و کفش را خریدند و رفتند. فردای آن روز بود که از طریق شماره تلفن ناشناسی برای من در یکی از پیام رسان ها، پیام‌های عاشقانه ارسال شد. چند روزی به پیام‌ها بی توجه بودم تا اینکه گول چرب زبانی‌های فرد ارسال کننده پیام را خوردم و جواب پیام هایش را دادم.  ارتباط مجازی ما آغاز شد تا اینکه مرد جوان که خود را میلاد معرفی می‌کرد، طوری رفتار می‌کرد که انگار دلبالخته و عاشق من شده است. درادامه مرد جوان درخواست قرار حضوری را مطرح کرد.  
من که تصور می‌کردم او قصد ازدواج با من را دارد، پیشنهاد او را پذیرفتم و در یکی از پارک‌های شهر با او قرار ملاقات گذاشتم.
چرب زبانی او باعث شد که خام شوم و چندین بار دیگر به ملاقاتش بروم.
در یکی از ملاقات‌ها بود که او از من خواست چندعکس دونفره بگیریم. چند روز بعد مرد شیطان صفت دوباره با من تماس گرفت و درخواست قرار ملاقاتی دیگر را مطرح کرد، اما این بار از من خواست تا به خانه او در بلوار سرافرازان بروم، بهانه‌اش هم این بود که در خیابان دیده نشویم بهتر است.
من هم بدون هیچ فکری به حرف او گوش دادم و پا به کلبه شیطانی او گذاشتم، اما نمی‌دانستم که اتفاق تلخی در انتظارم است. زمانی از نیت شوم مرد جوان مطلع شدم که به سمت من آمد و به اجبار من را مورد اذیت و آزار قرار داد.
شاکی تصریح کرد: وقتی به خانه برگشتم دوباره مرد جوان به گوشی تلفن همراه من تماس گرفت و گفت: باز هم باید به خانه من بیایی! مخالفت کردم اما او پرده‌ای دیگر از نقشه‌اش را آشکار کرد و مدعی شد: از اقدامات بی رحمانه‌اش مخفیانه فیلم گرفته است و درصورت اجابت نشدن خواسته اش، فیلم‌ها را منتشر خواهد کرد. این اقدام او در حالی بود که قسمتی از فیلم را هم از طریق یکی از پیام رسان‌ها برای من ارسال کرد.
از ترس آبرویم چهار بار دیگر در دام او افتادم و او هر بار از من مخفیانه فیلم گرفت. تصمیم گرفتم هر طور شده از شر او رها شوم، اما وقتی مرد جوان مقاومت من را دید گفت: باید ۵۰ میلیون تومان به عنوان حق السکوت پرداخت کنم و گرنه تمامی فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد. دیگر خسته شده بودم و این شد که برای شکایت به دادسرا مراجعه کردم.
بنا بر این گزارش، بازپرس ملازمیان پس از بررسی مستندات پرونده دستور دستگیری مرد شیطان صفت را صادر کرد و وی توسط مأموران در حالی دستگیر شد که طی بازرسی گوشی تلفن همراه متهم، چهار قطعه فیلم اذیت و آزار زن جوان کشف شد.
متهم در بازجویی‌های صورت گرفته ضمن اعتراف به اذیت و آزار زن جوان مدعی شد: در پی درخواست ۵۰ میلیون تومان برای ترساندن شاکی بوده است. در ادامه متهم با دستور قضایی به زندان منتقل شد تا دیگر مراحل قضایی پرونده نیز طی شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.