قزوین_ معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان قزوین گفت:۷۶۵ هزار و ۵۳۱ نفر سهام دار هستند که بیشترین آمار مربوط به روستائیان، کارمندان کشوری و لشگری و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

بیش از ۷۰۰ قزوینی مشمول دریافت سودسهام عدالت هستند

فهیمه لزگی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: افرادی که شماره شبای خود را در سامانه ثبت نکرده اند باید تا آخر وقت با مراجعه به سایت سامانه سهام عدالت به آدرس http://samanese.ir نسبت به ثبت‌نام آن اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که تا ششم اردیبهشت ماه سالجاری شماره شبا خود را در سامانه ثبت کرده و شماره آنها تأیید شده است، حتما سود سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

معاون اقتصادی ادارهکل اقتصاد و امور دارایی استان قزوین گفت: افرادی هم که شماره شبای آنها بعد از ششم اردیبهشت تا پایان خرداد ماه وارد شود، سود سهام آنها تا تیرماه سال جاری پرداخت می شود.

لزگی عنوان کرد: سامانه سهام عدالت از ابتدای تیرماه سالجاری به مدت دو هفته بسته میشود تا اصلاحات لازم در آن صورت بگیرد و بعد از این مدت اعلام خواهیم کرد که وراث متوفیان چگونه سود سهام را دریافت کنند و سهام متوفی به وراث منتقل شود.

وی یادآور شد: پرداخت سود سهام عدالت مشمولان در دو مرحله است که این افراد در مرحله نخست، یک سوم و مبلغ ۲۵ هزار تومان را دریافت و در مرحله دوم نیز هم دوسوم و مبلغی نزدیک به ۵۰ هزار تومان را دریافت کرده اند؛ این مبالغ برای افرادی است که مبلغ سهام خود را تکمیل نکردهاند و در مجموع ۷۵ هزار تومان دریافت می کنند؛ افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افرادی که مابقی سهام خود را پرداخت کرده اند، سود آنها برابر ۱۵۰ هزار تومان است.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان قزوین گفت: سود عملکرد سال ۹۵ در سال گذشته به حساب مشمولان دریافت سهام عدالت واریز شده است که مابقی پرداخت در سالجاری محقق می شود؛ به عبارت دیگر سود هر سال در سال بعد پرداخت می شود.

لزگی آماری را از مشمولان دریافت سود سهام عدالت استان قزوین ارائه داد و عنوان کرد: ۷۶۵ هزار و ۵۳۱ نفر سهام دار هستند که بیشترین آمار مربوط به روستائیان، کارمندان کشوری و لشگری و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.