قدس انلاین: معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: رقابتهای تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه در 10 فرهنگسرای این شهر پخش می شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال در فرهنگسراهای مشهد پخش می شود

محسن مصحفی روز چهارشنبه افزود: این اقدام با هدف ایجاد فضای صمیمی بین شهروندان و تماشای رقابتهای فوتبال در فضایی آکنده از غرور ملی صورت گرفت.

وی ادامه داد: از این رو برنامه ریزی شده رقابتهای تیم ملی کشورمان در سال اجتماعات فرهنگسراها در نقاط مختلف شهر به صورت زنده و همزمان پخش شود. فرهنگسراهای شهر زیبا، ترافیک، رسانه، خانواده، غدیر، امت، انقلاب، خادم الشریعه و رسالت از مراکزی هستند که این رقابتها در آنها پخش می شوند.
معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد افزود: این رقابتها به صورت رایگان پخش می شود.
بیست و یکمین جام جهانی فوتبال 2018 روسیه 24 خرداد ماه آغاز شد. تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابتها در گروه بی با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است.
ایران در نخستین دیدار خود جمعه 25 خرداد ماه ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مراکش بازی را یک بر صفر برد. در دومین دیدار ساعت 22:30 روز 30 خرداد 97 در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 22:30 روز 4 تیر در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.