زاهدان- مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان گفت: اگر مادران و خانواده های شهدا روحیه شهادت طلبی و انسانیت را در فرزندان خود رشد نمی دادند امروز شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی نبودیم.

خانواده ی شهدا میراث دار شجاعت؛صبوری و صلحمداری شهیدان هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، فاطمه افضلی مدیرکل بانوان وخانواده ی استانداری و مشاور امور ایثار گران استاندار و معاون و مشاور بانوان اداره ی کل بنیاد شهید ، با حضور در منزل شهیدان معزز تشیع و تسنن از زحمات و تلاش های میراث داران جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.

فاضلی ابتدا با حضور در منزل خانواده ی معزز شهید اهل سنت «اسحاق نارویی »، با تجلیل از ایثار و فداکاری های خانواده های معزز شهیدان اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "هر چه داریم به برکت جانفشانی ها و فداکاری هاست و به برکت روحیه شهادت طلبانه است.

وی افزود: خود نیز این افتخار را دارم که فرزند شهیدم و میراث سنگین سالها شجاعت و فداکاری را بر دوش می کشم و درد ها و رنج های شما را از نزدیک شاهدم و تجربه سختتان در جدال زندگی را آشنا هستم. 

وی در پاسخ به مطالبات همسر شهید بزرگوار نارویی نیز تاکید کرد:دفتر بانوان و خانواده استاندار با افتخار برای همکاری و گشایش زندگی خانواده های شهدا اعلام آمادگی میکند.

علیرضا زینالی مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز ضمن قدر دانی از سعه ی صدر و نجابت خانواده ی شهدا ؛افزود:با انتصاب شایسته ی خانم فاضلی که خود یادگار ارزشمند شهید بزرگوار شادروان دادخدا فاضلی، به مدیر کلی امور بانوان و خانواده ی استانداری ،انشالله افق جدید و گشایشی جدید در پیگیری‌ امور و مشکلات مادران و همسران و دختران که میراث دار رشادت و شجاعت شهیدانند، رخ دهد. 

معاون اداره ی کل بنیاد شهید؛آقای ثموری نیز افزود:انشالله با تعامل دفتر بانوان و خانواده ی استانداری ؛مشکلات بسیاری از همسران و مادران و خانواده های شهید مرتفع شود. 

درادامه نیز مدیر کل‌ بانوان و خانواده ی استانداری و مشاور استاندار در امور ایثاررگران به همراه جمعی از مسوولین بنیاد شهید استان با خانواده ی معزز شهید خدری که از شهدای سربلند استان هستند کردند. 

درپایان نیز با اهدای لوح یادبود از خانواده ی این دو شهیدان معزز ایران اسلامی از زحمات و سعه ی صدر و نقش آفرینی و درخششان عرصه ی سیاسی اجتماعی تقدیر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.