شاگردان کارلوس کی روش دومین دیدار خود در جام جهانی را با شکست مقابل اسپانیا به پایان بردند تا شانس صعودشان کاسته شود.

شکست تیم ملی ایران برابر اسپانیا/ شانس صعود به هموطنان کی‌روش کشید

به گزارش قدس آنلاین از روسیه، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در بیست و یکمین دوه رقابتهای جام جهانی از ساعت 22:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی فوتبال اسپانیا رفت که این بازی با برتری یک بر صفر ماتادورها به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بخش زیادی از زمان بازی را به دفاع مطلق پرداخت و کمتر توانست به دروازه اسپانیا نزدیک شود. با این حال اسپانیا هم صاحب موقعیت های زیادی نشد و هر چه تلاش کرد از دیوار دفاعی ایران عبور کند موفق نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که همانند نیمه اول، اسپانیا مالک توپ و میدان است.  در دقیقه ۴۹ اسپانیا صاحب یک ضربه کرنر شد. ضربه سر پیکه را بازیکنان ایران از روی خط برگردانند. لحظاتی بعد بوسکتس از پشت محوطه جریمه شوتزنی کرد که بیرانوند یکبار توپ را دفع کرد و در برگشت واسکز با دروازه بان ایران برخورد کرد و این خطر هم رفع شد.  

در دقیقه ۵۳ کریم انصاریفرد از پشت محوطه جریمه اسپانیا اقدام به شوتزنی کرد که توپ وی با اختلاف بسیار کم به اوت رفت. این بهترین موقعیت ایران در این بازی بود.

یک دقیقه بعد، اسپانیا توسط کاستا در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد. رامین رضاییان قصد دور کردن توپ از جلوی پای کاستا را داشت که توپ وی به پای مهاجم اسپانیا خورد و وارد دروازه بیرانوند شد.

ایران بعد از گل بازی شجاعانه تری ارائه کرد. در دقیقه ۶۰ سانتر امید ابراهیمی از سمت راست زمین با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد که این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه اسپانیا بیرون رفت. 

تیم ایران پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. رامین رضاییان این توپ را ارسال کرد و سعید عزت اللهی موفق شد این توپ را به گل تبدیل کند اما داور این گل را رد کرد. بازیکنان ایران در حال شادی بودند ولی داور روی رای خود پافشاری کرد. بعد از بازبینی صحنه داور تایید کرد که عزت اللهی در آفساید بوده و این گل مردود شد. 

در دقایق باقی مانده تیم ملی ایران نمایش بهتری داشت و چند بار خواست خود را به دروازه اسپانیا نزدیک کند اما توان بدنی بازیکنان این اجازه را نداد تا در نهایت اولین شکست شاگردان کی روش در جام جهانی رقم بخورد. 

آخرین دیدار تیم ملی ایران در این مرحله روز 4 تیر برابر پرتغال برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.