سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد که از عملکرد ایران شگفت زده نشده است.

هیرو: از عملکرد ایران شگفت‌زده نشدم/ مانع بزرگی را از سر راه برداشتیم

به گزارش قدس آنلاین از روسیه،  فرناندو هیرو پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: بازیکنانم یک مانع بزرگ را از سر راه برداشتند و من به تلاش آنها افتخار می‌کنم. همان‌گونه که فکر می‌کردیم، بازی کردیم. بازی با وقفه‌های زیادی که داشت، برای ما سخت بود.

سرمربی اسپانیا درباره تیم ایران عنوان کرد: ایران تیم بسیار سرسخت و همچنین آماده بود. بازی این تیم ما را شگفت‌زده نکرد.

هیرو ادامه داد: ما یک تیم هستیم که همه بازیکنان با هم برنده و با هم بازنده می‌شوند. در واقع در لحظات خوب و بد در کنار هم هستیم. بازیکنان ما در تمرینات با جان و دل کار می‌کنند. این جام جهانی است و همه ما در آن تحت فشار قرار می‌گیریم. بازیکنان ایران از نظر فیزیکی قدرتمند هستند و به آسانی فرصت به حریف نمی‌دهند. من به عملکرد تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. در طول یک هفته گذشته گفته بودم که این بازی، یک دیدار بسیار سخت خواهد بود، چون حریف‌مان از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند بود، اما بازیکنان ما برای پیروزی انگیزه داشتند.  حالا از کسب این پیروزی باید لذت می‌بریم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم اسپانیا باید بهتر از اینها بازی کند، گفت: جام جهانی برای همه سخت است، هیچ تیم بزرگی تا الان راحت برنده نشده، ما هم انتظار یک بازی نزدیک داشتیم، تیم ایران فکر می‌کنم که 12 بازی پشت سر هم بود که نباخته بود، مربی‌شان 7 سال است که با آنها کار می‌کند و حریف خیلی سرسختی بودند. من از تلاش بچه‌ها و نتیجه نهایی راضی هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.