اراک- دستگاه بالابر ۳۳ متری شستشوی مقره های برق برای اولین بار در کشور در یکی از واحدهای تولیدی استان مرکزی در اراک ساخته و رونمایی شد.

ساخت دستگاه بالابر ۳۳ متری شستشوی مقره های برق در اراک

 به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از روابط عمومی شرکت لجور ،در مراسمی اولین دستگاه بالابر ۳۳ متری شستشوی مقره های برق کشور با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در شرکت (لجور هیدرولیک) اراک رونمایی شد.

حسن مهدی‌نیا مدیرعامل شرکت لجور در آیین رونمایی از این دستگاه در جمع خبرنگاران گفت: طراحی و ساخت اولیه ماشین‌های بالابر جدید در این شرکت از ۵ سال پیش آغاز و در همین راستا طی سال های گذشته بالابرهای۱۶ تا ۲۵ متری در این شرکت تولید شد و امروز هم شاهد رونمایی از اولین دستگاه بالابر ۳۳ متری کشور مجهز به سیستم مقره‌شوی در شرکت بودیم.

مهدی‌نیا با اشاره اینکه دستگاه بالابر ۳۳ متری شستشوی مقره های برق به سفارش برق منطقه ای خوزستان تولید شده است, اظهار کرد: ساخت این بالابر ۱٫۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه طراحی و مهندسی این دستگاه کاملا در شرکت انجام شده است, خاطرنشان کرد: این بالابر از نظر کیفیت مشابه تولیدات اروپایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.