بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: آسفالت بیش از پنجاه هزار مترمربع از معابر شهرکها و نواحی صنعتی خراسان شمالی درحال انجام است.

آسفالت بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهرکهای صنعتی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی؛ سیاوش وحدت گفت: از ابتدای سال تا کنون  ده هزار مترمربع از معابر و خیابانهای شهرکهای صنعتی بیدک و فاروج آسفالت شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز شرکت شهرکهای صنعتی استان به میزان ۴۰ هزار مترمربع در شهرکهای صنعتی جاجرم، شیروان و نواحی صنعتی مهمانک شهرستان مانه و سملقان، شهید محمدزاده شهرستان جاجرم، در حال اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و خیابانها است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: زیرسازی و آسفالت معابر و خیابانهای شهرکها و نواحی صنعتی استان از جمله عملیات عمرانی مورد نیاز صنایع مستقر در این مناطق می باشد که شرکت شهرکهای صنعتی در حال انجام است.

سیاوش وحدت به تامین امکانات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی اشاره  کرد و افزود: فرمانداران شهرستانهای مختلف استان می توانند با تامین اعتبار برای شهرکها و نواحی صنعتی این شرکت را در تامین زیرساختهای صنعتی کمک کرده و راه را برای جذب سرمایه گذار صنعتی در این مناطق هموار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.