کرج - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه تاکنون۲۸ جلسه ستاد تسهیل موانع تولید در استان برگزار شده است، گفت: در این جلسات مجموعا ۱۷۵ پرونده تسهیل مطرح شده است.

تسهیل موانع تولید ۱۷۵ واحد صنعتی البرز در سه ماهه اول امسال

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در جلسه ستاد تسهیل موانع تولید استان البرز که در شرکت  محور خودرو برگزار شد، اظهار کرد: دو شهرک صنعتی نظرآباد و سپهر در شهرستان نظرآباد واقع شده است.

وی افزود: شهرک صنعتی سپهر با ۲۰۲ واحد صنعتی پروانه دار و شهرک صنعتی نظرآباد با ۱۳۲ واحد صنعتی فعالیت دارند و ۳۹واحد صنعتی نیز در خارج از شهرک قرار دارند.

رئیس سازمان  صنعت و معدن تجارت استان البرز با اعلام اینکه مجموع اشتغال در شهرک صنعتی نظرآباد در واحدهای صنعتی ۲هزار ۴۴۰هزار نفر است، افزود: در بخش اصناف نیز ۴هزار و ۸۷۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به جمعیت ۱۵۴هزار نفری شهرستان نظرآباد، گفت: در مجموع  ۲۵هزار نفر اشتغال در بخش صنعت و تجارت در استان ایجاد شده است.

شاهمرادی با یادآوری اینکه در ۳ماهه سال جاری ۱۷۵پرونده در ستاد تسهیل مطرح شده است، خاطرنشان کرد:  به طور متوسط هر ماه ۹جلسه در استان تشکیل شده است.

این مسئول  در پایان گفت:استاندارالبرز با تمام توان جهت رفع مشکلات صنعت در استان تلاش می کند و مسئولین نیز در این حوزه در حال رسیدگی به مشکلات صنعتگران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.