قزوین- معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در اوقات فراغت در مجموع به حدود ۶ هزار و ۶۰ نفر از نوجوانان و جوانان این استان خدمات دهی می‌کنیم. 

ارائه خدمات به بیش از ۶ هزار نوجوان و جوان قزوینی در تابستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام عباس نظری ظهر روز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان اظهار داشت: کانونهای مداحی و دفاتر شهرستانها فعال بوده که یکی از وظایف آنها نظارت بر هیأتهای مذهبی است.

وی با بیان اینکه برنامه های پرورشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برای نوجوانان و جوانان شامل برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی، اردوهای درون استانی و برون استانی است، افزود: در سایر حوزه ها از جمله تولید نشریات مکتوب و الکترونیکی توسط دانش آموزان اقداماتی انجام شده و در این زمینه در سالهای گذشته، رتبه های خوبی را در سطح کشور کسب کردیم. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در برنامه های ورزشی متناسب با سازمان در پایگاههای تابستانی ورزشهایی همچون شنا و کوه پیمایی را دنبال می کنیم و در طرح تابستانی سعی داریم بخشی از نیازهای فکری و معنوی مخاطبان خود را که دانش آموزان هستند، غنی سازی کنیم. 

نظری یادآور شد: علاوه بر پایگاههای تابستانی داخل شهر، در ۱۶ نقطه از محله های حاشیه نشین شهر پایگاه داریم تا نوجوانان و جوانان بتوانند از ظرفیتهای این پایگاهها استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ هسته فرهنگی جوان با یک هزار و ۸۰۰ مخاطب و ۱۱۰ بوستان معرفت با ۳ هزار و ۳۰۰ مخاطب در استان فعال است، گفت: در موضوع اوقات فراغت در مجموع به حدود ۶ هزار و ۶۰ نفر از نوجوانان و جوانان استان خدمات دهی می کنیم. 

معاون فرهنگی ادارهکل تبلیغات اسلامی استان قزوین مطرح کرد: مربیان ما که به نوعی کانال ارتباطی بین ما و نوجوانان و جوانان هستند، آموزشهای تخصصی دیده و تعدادی از آنان هم از قم اعزام شدند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.