مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم از جام جهانی قبلی چیزهای زیادی یاد گرفته است، گفت: هرچه داشته باشیم می‌دهیم تا از مرحله گروهی صعود کنیم.

انصاریفرد: خودم را آماده جشن بعد از گل کرده بودم/ صعود می کنیم

به گزارش قدس انلاین، کریم انصاریفرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که یکی از مهره های کلیدی این تیم در بازی با اسپانیا بود، می گوید ایران به مرحله حذفی جام جهانی روسیه صعود خواهد کرد.

انصاریفرد در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: «ما از جام جهانی قبلی چیزهای زیادی یاد گرفتیم و می دانیم که در بازی بعدی (دیدار با پرتغال) چطور باید بازی کنیم.

وی افزود: ما می دانیم که اکنون باید چطور بجنگیم. ایران بهترین مربی دنیا را دارد. کی روش به ما کمک فراوانی کرده است و چیزهای زیادی از او یاد گرفته ایم. در مسابقه بعدی هم می خواهیم صعود کنیم؛ باور کنید.

انصاریفرد درباره شوت محکمش به دروازه اسپانیا در دقیقه ۶۲ که با اختلاف کمی به بیرون رفت، گفت: آماده جشن گرفتن بودم. مطمئن بودم که توپ گل می شود. فکر می کنم توپ با اختلاف ۱۰ سانتیمتری به بیرون رفت.

مهاجم تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: ما برنامه خودمان را داشتیم. وقتی گل خوردیم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. همانطور که دیدید فرصتهای بسیار خوب گلزنی هم داشتیم ولی ثمری نداشت.

انصاریفرد در ادامه صحبتهایش با اشاره به عملکرد ایران در دیدار با اسپانیا یادآور شد: فکر می کنم ما بدشانس بودیم. به دنبال این بودیم که حداقل یک نتیجه تساوی بگیریم زیرا ما موقعیتهای گلزنی و گرفتن امتیاز را داشتیم. ما بدشانس بودیم اما تا انتهای مسابقه تلاش کردیم. بهترین عملکردمان را ارائه کردیم و با همین روش ادامه می دهیم و برای کشورمان می جنگیم. باور کنید هرچیزی داشته باشیم می دهیم تا از گروهمان صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی همچنین گفت: شما نمی توانید بازیکنان ایران و اسپانیا را مقایسه کنید زیرا آنها در بهترین باشگاه های دنیا بازی می کنند. اسپانیا بازیکنان خارق العاده ای دارد ولی ما مثل یک تیم خارق العاده هستیم و مثل یک تیم تلاش می کنیم.

انصاریفرد در خصوص انتقادات زیادی که به بازی بسته ایران شده است هم پاسخ داد: این فوتبالِ مدرن است. شما اینرا در تمام بازی های جام جهانی می بینید. هر تیمی سازماندهی دفاعی دارد و سپس ضدحمله می زند. اگر شما به اسپانیا فضا بدهید می دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. ما یک برنامه داشتیم و تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم. این یک موقعیت مسلم گلزنی برای اسپانیا نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که چهارشنبه گذشته با یک گل مغلوب اسپانیا شد، از ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه هفته آینده در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف پرتغال می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.