قدس آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در بازدید از مراکز تربیت بدنی آستان قدس رضوی استادیوم امام رضا(ع) را ورزشگاهی بی نظیر در سطح کشور دانست.

امکانات ورزشگاه امام رضا (ع)در ایران بی‌نظیر است/ پتانسیل فوتبال مشهد بالاست

وی افزود: من ورزشگاه های بسیار زیادی را از نزدیک مشاهده کردم اما به واقع این استادیوم در سطح دنیا کم نظیر است ودر سطح کشور نیز بی‌نظیر است. سالن های چند منظوره که در زیر این استادیوم تعبیه شده است، به نوبه خود واقعا شگفت انگیز است و ساخت چنین استادیومی با چنین امکاناتی واقعا مایه مباهات برای ورزش یک کشور است.
به گزارش سایت باشگاه  پدیده خراسان، یحیی گل محمدی به همراه وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده، سرآسیایی قائم مقام و برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از ورزشگاه شیک و مدرن امام رضا(ع) بازدید کرد، در مورد این ورزشگاه گفت: امکانات این مجموعه بسیار ارزشمند است و من فکر می‌کنم ظرفیت خوبی برای ارتقای سطح فوتبال مشهد به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: معتقدم در شهر مقدسی چون مشهد، باید بهترین امکانات مانند همین استادیوم ورزشی برای استفاده جوانان و مردم وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان خاطرنشان کرد: در جلسه ای که بعد از بازدید از ورزشگاه با هاشمی جواهری مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس داشتیم، اونشان داد که واقعا برای ورزش و فوتبال دلسوز هستند.

گل محمدی تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده و موافقت آستان قدس رضوی مشکلی برای برگزاری بازی های پدیده وجود ندارد. کیفیت چمن این ورزشگاه فوق العاده است و مطمئن هستم با برگزاری بازی های پدیده در این ورزشگاه اتفاقات خوبی برای ما در طول لیگ برتر رخ خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: مردم مشهد وخراسان از وجود ورزشگاه امام رضا(ع) باید منتفع شوند و این نگاه خوشبختانه در بین مدیران آستان قدس رضوی وجود دارد و همین موضوع قطعا سبب رشد فوتبال در مشهد و علاقه و انگیزه بالای جوانان خواهد شد.

وی در پایان گفت: تیم پدیده متعلق به همه مردم مشهد و خراسان است و اعتقاد دارم باید همه مسئولین برای موفقیت بیشتر پدیده دست به دست هم بدهند.

گل محمدی اضافه کرد: بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل مراکش همه دیدند که مردم با فوتبال چقدر خوشحال شدند و این موضوع نشان می‌دهد که اگر همه برای فوتبال مشهد هم کمک کنند می توانیم از این ظرفیت و پتانسیل بالا به بهترین شکل بهره مند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.