سخنگوی جنبش انصار الله یمن با تاکید بر شکست مفتضحانه ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه ساحل غربی یمن به متجاوزان توصیه کرد که قبل از هزینه دادن بیشتر از یمن خارج شوند.

به گزارش قدس آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: رسوایی حمله تبلیغاتی دشمن در حد خود کفایت می‌کند که دشمن به شکست خود اقرار کند و پیش از آنکه هزینه ای غیرقابل پیش بینی بدهد، از یمن خارج شود.

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات برق آسایی را انجام دادند که فوری حمله کودکانه نیروهای متجاوز را خنثی کرده و نقشه های آنها را به چالش کشیدند.

عبدالسلام در توئیت های خود افزود: به یاری خداوند و پایداری ملت یمن، دشمن در تشدید تنش نظامی خود در جبهه غربی شکست مفتضحانه ای خورد و آنچه در آینده در انتظار آنها به خواست خداوند بزرگتر است.

وی تصریح کرد: حوادث و رویدادها تایید می کند که نیروهای متجاوز با وجود زرادخانه نظامی و تبلیغاتی و ثروت خود از جنگ درس نگرفته اند. سلاح نیروهای متجاوز در دست افرادی بی پروا و ماجراجو است که داشتن هزاران مزدور آنها را وسوسه کرده و به سوی سرنوشت نامعلومی می برد.

عبدالسلام افزود: حمله به شهر بندری الحدیده بدون هرگونه دستاویزی صورت می گیرد. این وضعیت درخصوص خود تجاوزگری به یمن نیز صدق می کند. تعامل مثبت صنعا با سازمان ملل درخصوص واردات این بندر در حد خود کفایت می کرد، اما متجاوزان بر حماقت خود اصرار ورزیدند.

وی گفت: هدف از نبرد الحدیده ویران کردن سرزمین و از بین بردن مردم و سلب تصمیم گیری حاکمیتی این کشور است. موضع ثابت ملت یمن مقابله با تجاوزگری و دفاع از خود به عنوان یک حق مقدس تضمین شده از ناحیه شرعی و قانونی است.

عبدالسلام تاکید کرد: در قاموس ملت یمن چیزی به عنوان سازش درخصوص مسئله ای که به سرنوشتش به عنوان یک ملت آزاد مربوط می شود، وجود ندارد. ملت یمن وابستگی و قیمومیت را نمی پذیرد. مشکل با نیروهای متجاوز و به اصطلاح جامعه بین المللی این است که همگی آنها ملت یمن و تاریخ سرشار از جانفشانی آن در راه آزادی و کرامت را نمی دانند.

وی تصریح کرد: عناصر خائن علیه یمن کودتا کرده و به اهرم مزدوران و اشغالگران تبدیل شدند و باید مسئولیت عواقب جرم خود را برعهده بگیرند. مشکل مزدوران و خیانتکاران بیش از اینکه با نیروهای انقلابی و ملی مخالف متجاوزان باشد؛ با ملت یمن است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.