قدس انلاین : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: بخشی از مشکلات ما مربوط به‌کیفیت مکان‌های آموزشی است.

کیفیت مکان‌های آموزشی از مشکلات خراسان رضوی است
محمدرحیم نوروزیان ظهر امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد؛ گفت: شخصیت و رفتار شهید چمران می‌تواند جنبه الگویی برای جوانان داشته باشد، در کشور ما از هزاران سال قبل امور خیر جاری بوده و بسیاری از راه‌ها، قنوات، مدارس و مساجد طی سال‌ها توسط خیرین وقف شده، با آبادانی کشور پیوند خورده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بیش از 20 سال در کشور ما و خراسان رضوی، موضوع خیر مدرسه‌ساز رقم خورده و مستمر است، به حوزه‌های دیگر نیز گسترده شده، هرچند طی سال‌های اخیر در حوزه مدرسه‌سازی افت داشته‌ایم که یکی ازدلایل آن ورود خیرین به‌حوزه‌های دیگر است.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات ما مربوط به‌کیفیت مکان‌های آموزشی است. 

نوروزیان متذکر شد: دولت مکلف شده است، مبلغ 10 هزار میلیارد ریال اوراق مالی برای خرید و تجهیز فضاهای آموزشی منتشر کند، امیدوارم، خراسان رضوی بتواند سهم خود را از این ردیف بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بخشی از مشکلات ما مربوط به کیفیت مکان‌های آموزشی است، البته در فضاهای فیزیکی نیز مشکلی داریم که علاوه بر اینکه همت خیرین را در توسعه فضاهای فیزیکی می‌طلبد، نباید از کیفیت آموزش و تجهیز امکانات آموزشی که به‌ارتقای کیفیت آموزشی منجر می‌شود، غافل شد.  

وی اظهار کرد: امیدوارم، مسئولان در اداره نوسازی مدارس با کمک خیرین بتوانند سهم استان را از اعتبارات ملی که در تبصره بودجه و برنامه‌ریزی آمده است، بگیرند. 

نوروزیان گفت: حضور پررنگ بانوان و جوانان در بین خیرین مدرسه‌ساز مایه افتخار است و امیدوارم، با کمک خیرین بخشی از مشکلات تعلیم و تربیت را حل کنیم و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.