تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار برابر پرتغال با چند ابهام در بخش های فنی و ترکیب خود مواجه است.

چند ابهام در مورد دیدار ایران با پرتغال/ چه کسی مامور مهار بهترین بازیکن جهان می‌شود؟

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از روسیه، شاگردان کارلوس کی روش برای صعود به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی و تاریخ ساز شدن نیاز به پیروزی برابر پرتغال دارند. تیمی که در نخستین دیدار خود برابر اسپانیا سه به سه مساوی کرد و با برتری برابر مراکش یکی از شانس های صعود به مرحله بعد است.

هر چند پرتغال از اسپانیا قویتر نیست اما به واسطه داشتن ستاره های خوب و باکیفیت که سرامد آنها کریستیانو رونالدو است، حریف آسانتری هم برای ایران نخواهد بود. این تیم برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعد به دنبال پیروزی برابر ایران است. 

از سوی دیگر تیم ملی ایران هم با دو نمایش خوب برای مراکش و اسپانیا حالا به دنبال تکمیل خوب بودن خودش است و می خواهد برابر پرتغال به برتری برسد. اما رسیدن به این مهم نیاز به تدبیر ویژه کی روش دارد تا اول مقابل یاران رونالدو گل نخورد و بعد از آن به فکر بردن باشد. 

کی روش برای این بازی باید چند ابهام را برطرف کند. اول اینکه آیا ترکیبش را نسبت به دیدار قبل تغییر دهد یا نه؟ ترکیبی که برابر اسپانیا نمایش خوبی داشت. اما از آن بازیکنان احسان حاجی صفی شرایط مطلوبی ندارد و وضعیت مصدومیتش مشخص نیست. 

ضمن اینکه در مرکز زمین مشخص نیست کی روش بازهم شجاعی را روی نیمکت قرار خواهد داد یا او را در ترکیب اصلی قرار می دهد. همین ابهام در مورد بازی اشکان دژاگه وجود دارد. بازیکنی که هنوز مشخص نیست به طور کامل از بند مصدومیت رها شده است یا خیر. 

اما شاید مهمترین دغدغه برای تیم ملی فوتبال ایران این است که چه کسی مامور مهار رونالدو خواهد بود. آیا کی روش یک بازیکن را مامور این بازیکن می کند یا به صورت منطقه ای به بازیکنانش دستور یارگیری نزدیک خواهد داد؟ این مهمترین کلید برای کی روش و شاگردانش است که می تواند گره بازی را باز کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.