کرج- سرمربی البرزی تیم ملی فوتبال دانش آموزی با بیان اینکه سال ها است در فوتبال کشور شایسته سالاری صورت نمی گیرد و این مهم جای خود را به ارتباط پشت پرده و لابی گری داده است: گفت: باشگاه اُکسین بهتر است از ظرفیت های درون استان در تیمهای خوداستفاده کند.

اُکسین از ظرفیت های درون استان استفاده کند/لابی گری جای شایسته سالاری را در فوتبال گرفته است

 داود عنبرستانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با قطعیت می توان گفت که شاکله اصلی تیم های تهرانی را بازیکنان و مربیان البرزی تشکیل می دهند این در حالی است که داخل استان بستری برای فعالیت آن ها فراهم نیست.

وی افزود: حال که این امکان در باشگاه بزرگ اُکسین فراهم شده بهتر است مدیران این باشگاه به مربیان البرزی در تیمهای پایه خود اعتماد کنند.

این مربی ادامه داد: بدون شک اگر سازوکار لازم برای فعالیت بازیکنان و مربیان البرزی درون استان فراهم باشد بسیاری از آن ها برای شهر خود افتخار آفرینی کرده و مجبور به فعالیت در شهرها دیگر نخواهند بود.

مربی و استعدادیاب البرزی با اشاره به انتقال تیم های پایه اکسین به پایتخت وفعالیت در تهران گفت: این تیم با نام البرز فعالیت می کند و از لحاظ حرفه ای می بایست در همین استان فعالیت کند.

عنبرستانی تصریح کرد: باید این حق را برای استعدادهای ناب فوتبال البرز قائل شد که در شهر خود فعالیت کنند این در حالی است که اکسین در عمل با انتقال تیم به تهران آنهم در دور ترین نقطه از کرج (شرق تهران) نوجوانان و جوانان مستعد را از بازی درتیم  استان خود دچار مشکلات متعدد نموده است.

این مربی البرزی تصریح کرد: باشگاه اُکسین بهتر است بجای لیگ تهران در لیگ کشور در تیمهای پایه سرمایه گذاری کند که اعتباری کمتراز لیگ تهران ندارد و میتواند به پرورش استعداد ها و پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان خود کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه البرز سرشار از بازیکنان مستعد و مربیان نامدار است گفت: هیچ گاه فوتبال ایران از مربیان و بازیکنان نامدار البرزی خالی نبوده این در حالی است که باید برای آن ها احترام قائل شد و این فرصت را داد تا در شهر خود فعالیت کنند.

سرمربی البرزی تیم ملی فوتبال دانش آموزی تصریح کرد: این حق را برای مدیران تیم اکسین قائل هستیم که از ظرفیت های درون استان شناخت کافی نداشته باشند اما بهتر است جهت تصمیم گیری های حیاتی که می تواند سرنوشت بازیکنان را دستخوش تغییر کند با مربیان باتجربه ساکن البرز مشورت به عمل آورند تا شاهد پیشرفت نماینده استان باشیم.

عنبرستانی با بیان اینکه برای کادر فنی جدید این تیم در رده پایه آرزوی موفقیت دارد گفت: به طور حتم گزینه های مناسب تر با کارنامه موفق تر درون استان حضور داشتند که توانایی بکار گیری در دو بخش کادر فنی و مدیریتی تیم های پایه اکسین را داشته باشند.

وی با ارائه پیشنهادی جهت پویایی هرچه بیشتر فوتبال البرز گفت: برگزاری لیگ منظم و تعامل هرچه بیشتر با رسانه ها می تواند به رشد فوتبال استان کمک کرد.

استعدادیاب البرزی فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: بدون شک استعدادهای البرز همواره در سطح ملی حرف های زیادی برای گفتن داشته و با اندکی حمایت می توانند در شهر خود فعالیت کنند و در بلند مدت شاهد حضور تیمی قدرتمند در لیگ برتر باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.