اصفهان- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در جمع مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین حوزه بسیج ادارات شهید آوینی استان گفت: آموزش های فنی و حرفه ای ضامن اشتغال جوانان جویای کار است.

آموزش های فنی و حرفه ای ضامن اشتغال جوانان جویای کار

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، جلسه ای با حضور ۴۰ نفر از مربیان، سرگروه‌های حلقه های صالحین و سرمربی حوزه شهید آوینی استان با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و سیدکاظم تجویدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل با هدف ترویج رسالت فرهنگی بسیج در عرصه فعالیت در فضای مجازی و جنگ نرم در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
ابوطالب جلالی در این نشست اظهارکرد: در کشورهای پیشرفته آموزش های مهارتی گرانترین آموزش هاست، این در حالی است که در ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این آموزش های ذی قیمت رایگان ارائه می شود.
جلالی با اشاره به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های مهارتی در کشور افزود: مهارت جویان ۷۰ درصد توانایی های لازم جهت یک شغل پایدار را در کارگاههای فنی و حرفه ای فرا می گیرند.
وی گفت: در این بنگاه آموزشی در کنار دوره های مهارتی، دوره های بازاریابی، کارآفرینی و ... به صورت کوتاه مدت به مهارت جویان ارائه می گردد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با بیان اینکه ۷۰ درصد آموزش های فنی و حرفه ای به صورت عملی است، افزود: آموزش های فنی و حرفه ای ضامن اشتغال جوانان جویای کار می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.