ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: بر اساس وعده دولت، قرار بود سفره‌های مردم گسترده‌تر شود اما ما شاهدیم که سفره آنها روز به روز کوچک‌تر شده است. درنتیجه با وضع کنونی معیشت مردم تمام این وعده‌های دولت زیر سوال می‌رود. تیم اقتصادی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه، انسجام درونی و وحدت لازم را ندارد.

برخلاف وعده دولت، سفره مردم روز به روز کوچکتر شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی قدس آنلاین:سید ناصر موسوی لارگانی درباره افزایش قیمت انواع محصولات در بازار و نابسامانی این حوزه و عملکرد ضعیف دولت در این حوزه، اظهار داشت: شخصا از عملکرد تیم اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم راضی نیستم، چنانچه شاهدید که اقدامات دولت در عرصه اقتصاد موجب نارضایتی عموم جامعه شده است. تیم اقتصادی منظور تنها وزیر اقتصاد نیست بلکه وزرای حوزه اقتصادی که وزیر صنعت و معدن، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر نفت و وزیر اقتصاد، همگی حلقه‌هایی هستند که زنجیره تیم اقتصادی دولت را تشکیل می‌دهند که متاسفانه اقدامات موثر و عملکرد قانع کننده‌ای از خود به جای نگذاشته‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مواقع عده‌ای از مسئولان دولتی برای اینکه چوب لای چرخ دیگر مسئولان بگذارند، مانع تراشی کرده و تقصیرات را به گردن دیگری می‌اندازند، درحالیکه اقدامات و راهکارهای اقتصادی دولت تنها زمانی می‌تواند نتیجه بخش باشد که پیش از هر چیز اعضای دولت با یکدیگر متحد باشند و اقدامات موثری انجام دهند. اما متاسفانه تیم اقتصادی دولت انسجام درونی و وحدت لازم را ندارد.

نماینده مردم فلاورجان همچنین افزود: دولت اگر مصمم است وعده‌های تو خالی که در دولت قبلی و کنونی برای ایجاد رفاه و ریشه کنی فقر به مردم داده عملی شود باید در سیاست و اصول مدیریت کشور تغییرات اساسی بدهد. بدون شک روش‌های کنونی که دولتی‌ها برای اداره امور به کارگرفته‌اند جوابگوی مشکلات نیست تا جاییکه صدای اعتراض مردم بلند شده است.

لارگانی تصریح کرد: بر اساس وعده دولت، قرار بود سفره‌های مردم گسترده‌تر شود اما ما شاهدیم که سفره آنها روز به روز کوچک‌تر شده است. درنتیجه با وضع کنونی معیشت مردم تمام این وعده‌های دولت زیر سوال می‌رود. متاسفانه روزهای اخیر مواد غذایی افزایش چشمگیر داشته به گونه‌ای که حتی صاحبان درآمدهای بالا نیز اعتراض شدیدی نسبت به این قیمت‌ها دارند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.