قزوین_ معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین از برگزاری نخستین همایش «نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه» در این استان با حضور مسوولان کشوری خبر داد.

نخستین همایش «نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه» برگزار می شود

حجت الاسلام یعقوب عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برنامه های هفته قوه قضائیه اظهار داشت: در این هفته برنامه های مختلفی پیش بینی شده که برگزاری نشست خبری با رسانه های جمعی استان در ۲۸ خردادماه، دیدار با وکلاء و کارشناسان دادگستری در ۲۰ خردادماه سالجاری و سخنرانی رییس کل دادگستری استان در خطبه های پیش از نماز جمعه روز گذشته از جمله این برنامه ها بود.

وی افزود: دادگستری کل استان قزوین در راستای لبیک به فرمان امام خامنه ای (حفظه الله) و اجرای دستور ریاست معظم قوه قضاییه و ایضاً عمل به اصول و مواد قانونی مرتبط با احیاء حقوق عامه، به برگزاری نخستین همایش نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه اقدام میکند. 

معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین عنوان کرد: نظر به اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین عالی قضایی مبنی بر لزوم پرچمداری قوه قضاییه در احیاء حقوق عامه فصل نوینی در مقوله «احیاء حقوق عامه» در قوه قضاییه گشوده شد و نظر به تأکیدات ریاست معظم قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی بر اجرایی شدن فرامین معظم له، دادگستری کل استان قزوین در راستای لبیک به فرمان امام خامنه ای(حفظه الله) و اجرای دستور ریاست معظم قوه قضاییه و ایضاً عمل به اصول و مواد قانونی مرتبط با احیاء حقوق عامه، تمام توان و تلاش مجموعه قضایی استان را بر این مهم معطوف ساخته است.

عبداللهی بیان کرد: نخستین همایش «نقش دستگاه قضائی و رسانه در احیاء حقوق عامه» در ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مصادف با سوم تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات دادگستری کل استان قزوین با حضور چهره های کشوری از جمله معاون رییس قوه قصائیه و معاون حقوق عامه دادستان کل کشور برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای هفته قوه قضائیه برگزار و به اصحاب رسانه ای که در همایش شرکت می کنند، گواهی ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.