بندرعباس ـ معاون پشتیبانی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از راه اندازی میز خدمت بمنظور خدمات بهتر به ارباب رجوع در این اداره کل خبر داد.

راه اندازی میز خدمت در اداره کل تعاون و کار هرمزگان‎

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومیاداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان "سیما مرادی" معاون پشتیبانی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگاناظهار داشت: راه اندازی میز خدمت در راستای اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و بمنظور ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در این اداره کل انجام شده است.

وی گفت: ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست های مراجعان در صورت امکان و در غیر اینصورت تعیین تاریخ مراجعه بعدی و دریافت نتایج اقدام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت آنان به واحدهای مربوطه در موارد ضروری از وظایف میز خدمت است.

مرادی اضافه کرد: میز خدمت در قسمت ورودی و در طبقه همکف این اداره کل، برای سهولت ودسترسی آسان ارباب رجوع با چهار نفر از کارشناسان بخشهای مختلف به همراه یک نفر مسئول میز خدمت با آموزش های لازم برای  ارائه خدمات به مراجعان مستقر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.