کرج - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز بابیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح ملی، نامه ای به دستگاه ها ارسال کرده و وظیفه هر بخش را ترسیم کرده است، گفت: مقرر شد تا دستگاه ها سهم پروژه های استانی خود را از سهم دستگاه های ملی اعلام کرده و بگیرند.

دستگاه های اجرایی البرز سهم خود از پروژه های ملی را اعلام کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین زهرا عربشاهی در حاشیه پنجاه و پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر امروز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین بحث در این جلسه ترسیم راهکارهای سال ۹۷ بود.
وی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح ملی، نامه ای به دستگاه ها ارسال کرده و وظیفه اقتصاد ملی سال ۹۷ را ترسیم کرده است، گفت: بخشی ازاین عملیات می تواند پروژه های برش استانی باشد.
وی افزود: با تشریح این وظایف مقرر شد تا دستگاه ها سهم پروژه های برش استانی خود را از سهم دستگاه های ملی بگیرند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرزبا بیان اینکه سازمان ها و ادارات موظف هستند تا سهم پروژه های ملی و استانی خود را تا جلسه آتی به ما اعلام کنند، خاطرنشان کرد: پیگیری این برنامه ها یکی از مهمترین موارد مهم این جلسه بود که به بحث و بررسی ابعاد این موضوع پرداخته شد.
وی در خصوص پروژه های تعریف شده که تحت عنوان پروژه های اقتصاد مقاومتی است، گفت:دستگاه های ملی شامل اقتصادو دارایی، سازمان مدیریت، بانک مرکزی و دستگاه های دیگری است که پروژه های کلان را در سطح ملی توسط اقتصاد مقاومتی مشخص می کنند.
عربشاهی گفت: این وظایف منحصر به دستگاه های خاصی چون پتروشیمی و استان های جنوبی و برخی از استان ها از جمله استان البرز نیز انجام می شود.
این مسئول بابیان اینکه وظایفی که دستگاه ها و ادارات استان البرز بایستی پیگیری لازم را از دستگاه های ملی انجام دهند، گفت: عمده ترین این وظایف در راستای اقتصاد مقاومتی است.
وی در ادامه گفت: در راستای ستاد مقاومتی در سال ۹۷ شعار دیگری نیز با عنوان حمایت ازکالای ایرانی مطرح است که حائز اهمیت می باشد.
این مسوول درپایان گفت: در این جلسه یکی از شرکت هایی که تولید دارو و واکسن طیور را برعهده داشت دعوت شد و مسائل و خواسته های خود را عنوان کرد و مقرر شد هر چه سریعتر پیگیری تسهیلات از کار گروه ملی اشتغالزایی شده و مشکلات دیگر هم پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.