اصفهان- نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان از ششم تیرماه آغاز می‌شود و متخصصان این صنعت از سراسر کشور را گرد هم جمع خواهد کرد.

گردهمایی متخصصان سراسر کشور در نمایشگاه برق اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که تا نهم تیرماه ادامه خواهد داشت، به مدت چهار روز میزبان فعالان و علاقمندان صنعت برق خواهد بود و دستاوردهای آنان را در ۹ هزار مترمربع فضای کل و ۴۱۷۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارد.

استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، مرکزی، گلستان و آذربایجان شرقی، ۹ استانی هستند که ۱۳۸ غرفه را در نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق برپا می‌کنند و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های مختلف را  در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه از حمایت شرکت‌ برق منطقه‌ای استان اصفهان، مدیریت تولید برق، شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان و اتاق بازرگانی اصفهان برخوردار است و پای برندهای مطرحی مانند پارس شهاب، خزرشید، دلند الکتریک، مهسان، نمانور، سیم و کابل البرز و... را به این شهر تاریخی باز کرده است.

برندهای مطرح اصفهانی مانند شیوا امواج، تولیدی اصفهان آلومین، تولیدی رعد، کوشش برق، پرشین نور و نکا دیزل نیز خود را با نهایت آمادگی به نمایشگاه رسانده‌اند و محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار خواهند داد.

تفاوت عمده نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان با دوره پیشین که در سال ۱۳۹۵ برگزار شد، افزایش متراژ برگزاری و افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان است. متراژ این نمایشگاه در دوره گذشته ۳۹۴۵ متر در قالب ۱۳۲ مشارکت کننده بود که این میزان در سال جاری به ۴۱۷۰ مترمربع در قالب ۱۳۹ مشارکت کننده رسیده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایشگاه طی روزهای ششم تا نهم تیرماه امسال و از ساعات ۱۶ تا ۲۲ در جوار پل شهرستان برای بازدید عموم مردم برپا خواهد بود.

توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه‌های مختلف کشور، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق، برخی از اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق ایران است. همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید هیئت‌های تجاری و بازرگانی، برگزاری چند کارگاه علمی و تخصصی و حضور تعدادی از مقامات کشوری انجام شده است.

با وجود شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور، استقبال از نمایشگاه امسال به حدی بوده که از حدود یک ماه قبل تمامی سالن‌های نمایشگاهی تکمیل شد و حتی چندین شرکت نیز در رزرو احتمالی قرار گرفتند که این نشان از اهمیت این نمایشگاه و جایگاه این صنعت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.