شهرکرد-مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از تمدید گواهینامه سیستم مدیریت انرژی برای دومین سال متوالی برمبنای استاندارد ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ ISO خبرداد.

تمدید گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت انرژی  شرکت گاز چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان،سیامک حیدری گفت:  شرکت گاز استان به عنوان یک شرکت پیشرو در خدمات گاز رسانی وبا اهتمام به رعایت حقوق تمامی ذینفعان و با توجه به استراتژیهای کلان تعریف شده در سازمان ،ضمن دریافت گواهینامه استاندارد در خردادماه سال ۹۵ ،در سال ۹۶ نیز  موفق به تمدید گواهینامه طی ممیزی مراقبتی نوبت اول گردیده است  .

وی با بیان این که نقشه راه سیستم مدیریت انرژی سازمان تا افق ۱۴۰۰ در سال ۹۶ تدوین و تصویب شده است افزود: در راستای بررسی تحقق اهداف انرژی سازمان در مجموع  بیست جلسه تخصصی  مدیریت انرژی تشکیل و بیش از ۷۰ موضوع در این زمینه بررسی و تصویب شده است .

حیدری اجرای ممیزی انرژی ساختمان ها ،برنامه ریزی اجرای فرصتهای بهبودعملکرد انرژی ،برگزاری جلسات بازنگری مدیریت ،توسعه نرم افزار ثبت مصارف انرژی ،نظارت بر خرید و بهره برداری از تجهیزات انرژی بر و توسعه برنامه های آموزش و فرهنگ سازی را از جمله اقدامات مهم سیستم مدیریت انرژی سازمان برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.