زنجان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای تله متری و کنترل از راه دور تامین آب شرب شهر سهرورد در راستای بهبود کیفیت خدمات به مشترکین شد.

بهره برداری از سیستم تله متری شهر سهرورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت آبفا، علیرضا جزء قاسمی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است گفت: با اجرای این طرح شاهد انعطاف پذیری در شبکه تولید،انتقال و توزیع آب ، کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات و همچنین کاهش استهلاک سرمایه و اعمال سیاست های بهینه سازی بهره برداری از شبکه و بدست آوردن الگوی مصرف شبکه خواهیم بود.

وی به اهداف اجرای این پروژه اشاره کرده و افزود: کنترل و مانیتورینگ منابع تولید و مخازن ، اندازه گیری دبی لحظه ای و تجمعی ، اندازه گیری فشار منابع تولید و مدیریت فشار منابع تولید و فشار شبکه و نهایتاً کاهش شکستگی در شبکه توزیع و انتقال از مهمترین اهداف اجرای سیستم تله متری درشهر سهرورد است.

جزء قاسمی گفت: سیستم تله متری امکان تسلط لازم نرم افزاری و سخت افزاری بر فرآیند تولید از راه دور را فراهم ساخته و تلفات آب ، هزینه های نیروی انسانی و انرژی الکتریکی را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

مدیر عامل  شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: سطح سنج هیدرو استاتیکی ، ترانسیوسر های فشار و سیستم جمع آوری ، ارسال و دریافت اطلاعات از دیگر تجهیزات نصب شده در سیستم تله متری شهر سهرورد است.

وی افزود: سیستم تله متری از طریق مرکز پایش و راهبری آب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان(مرکز مپرا) وضعیت کارکرد و سطح مخزن آب شهر سهرورد را نیز کنترل خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.