استاندار خراسان رضوی گفت: امروز تهاجم گسترده ای علیه نظام  شکل گرفته و از این رو دهه کرامت امسال باید با نگاه و توجه ویژه ای به این تهاجمات دنبال شود و با استفاده از تجارب سال های گذشته مراسم دهه کرامت امسال را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیار پرشورتر و پرمحتوا تر برگزار کنیم.

دهه کرامت امسال را باید پرشور تر برگزار کنیم

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رشیدیان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: وجود مضجع شریف رضوی به عنوان نقطه محوری استان و دارا بودن عنوان پایتختی فرهنگی ایران و همچنین پایتخت فرهنگی کشورهای اسلامی بر اساس انتخاب آیسسکو در ۲۰۱۷ همه از جمله ظرفیت هایی است که می تواند بر مبنای آن پیگیری و توسعه تعاملات استان با کشورهای اسلامی را پیگیری کرد.

وی افزود:  امروز تهاجم گسترده ای علیه نظام  شکل گرفته و از این رو دهه کرامت امسال باید با نگاه و توجه ویژه ای به این تهاجمات دنبال شود و با استفاده از تجارب سال های گذشته مراسم دهه کرامت امسال را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیار پرشورتر و پرمحتوا تر برگزار کنیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ستاد دهه کرامت که در سطح ملی فعالیت می کند باید برای گسترش فرهنگ رضوی در اقصی نقاط دنیا تلاش کند  و برنامه های امسال بر معرفی بیشتر توانمندی های جمهوری اسلامی متمرکز شود.

رشیدیان گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا این موضوع برای بخش های مختلف جامعه بویژه زنان روشن و تبیین شود  و همه ارگانهایی که در این حوزه  مسئولیت دارند باید به آن توجه جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان  یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها اوقات فراغت است که اداره  ورزش و جوانان این موضوع را با جدیت پیگیری و با هماهنگی بخش های مختلف برای آن برنامه ریزی کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد : باید با استفاده از ظرفیت های بالقوه ای که در استان وجود دارد برای نوجوانان و جوانان که سرمایه های آینده این کشور هستند برنامه های مناسبی توام با نشاط و شادابی اجتماعی انجام شود.

رشیدیان تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش سفرها در استان، باید ساماندهی وهماهنگی بیشتری برای ارائه خدمات بهتر به زائران فراهم شود تا  فرصت بیشتری برای بهره گیری از این سفر معنوی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.