کرمان- سرپرست استانداری کرمان به همراه معاون عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار و رییس شورای شهر از پروژه های عمران شهری کرمان بازدید کرد.

بهره‌برداری تله کابین کرمان در خرداد ۹۸/افتتاح پل سیدی در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین، "محمدجواد فدایی" سرپرست استانداری کرمان صبح امروز یکشنبه سوم تیرماه به همراه جمعی از مسوولان شهری از پروژه تله کابین و بام کرمان بازدید کرد.

"اسلامی نیا" مجری پروژه تله کابین در این بازدید گفت: طی یک هفته آینده نصب تجهیزات از بالای کوه آغاز می شود.

وی افزود: تاکنون برای خرید تجهیزات و جاده دسترسی ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده و ۳ میلیارد تومان برای نصب تجهیزات نیاز است.

اسلامی نیا با بیان اینکه تاکنون در پرداخت منابع مشکلی نداشته ایم، تصریح کرد: برنامه ریزی شده پروژه تا پایان اسفندماه به اتمام برسد و بعد از تست، خردادماه ۹۸ بهره برداری شود.

وی با اشاره به احداث هتل بام کرمان بیان کرد: هتل در ۸ طبقه با زیربنای ۶۰ هزار متر و با ۱۲۰ اتاق ساخته خواهد شد.

سرپرست استانداری کرمان در این بازدید گفت: اجرای چنین پروژه هایی در نقاط مختلف کشور و دنیا اجرا شده و در صورت طراحی درست، با محیط زیست سازگاری دارد.
در ادامه سرپرست استانداری کرمان از پروژه پل سیدی بازدید کرد.

در این بازدید اعلام شد این پروژه به دلیل عمل نکردن پیمانکار به تعهدات بیش از دو سال بلاتکلیف بوده و از حدود چهار ماه قبل مجددا کار آغاز شده و هفته دولت امسال بهره برداری می شود.

بنابراین گزارش، پروژه بدنه سازی میدان شهداء(مشتاق) کرمان نیز مورد بازدید قرار گرفت. برآورد هزینه این پروژه ۱۵ میلیارد تومان است که تاکنون ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست استانداری کرمان از پروژه ساروج پارس(گودال خشت مال ها) نیز بازدید کرد.

این پروژه نزدیک به ۲۰۰ هزار متر زیربنا دارد که اسکلت آن پیشرفت ۵۷ درصدی و مجموع پروژه ۳۴ درصد پیشرفت دارد.

بنابراین گزارش، تقاطع غیرهمسطح آزادی پروژه دیگری بود که مورد بازدید سرپرست استانداری کرمان قرار گرفت و اعلام شد این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع: ایسنا
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.