سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تامین اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)این شهر خبر داد و گفت: این پروژه که یکی از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح یکی از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور در شاهرود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر رضا چمن بااعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه حوزه سلامت در حال حاضر ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه حداکثر تا پایان سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد افزود: بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیر بنای ۵ هزار و ۱۷۰ متر مربع در دو طبقه و با ظرفیت ۷۲ تخت به بهره‌برداری خواهد رسید .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  با اشاره به بخش‌های طراحی شده در این پروژه درمانی خاطرنشان کرد: در بخش جدید اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ایستگاه آمبولانس، اتاق‌ های ویزیت، تریاژ، واحد احیای قلبی- ریوی، آلودگی‌زدایی، رادیولوژی، آزمایشگاه ،پذیرش و صندوق، تزریقات مردان و زنان، سرم تراپی، اورژانس اطفال، آزمایشگاه، بخش‌های تحت نظر ۱ و ۲ ، پاویون پزشکان و خدمات پشتیبانی اورژانس پیش‌بینی شده است .

دکتر چمن با تقدیر از همراهی مسوولان در خصوص این پروژه گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر موفق شدیم که بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه تامین کنیم و همین زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از پیش فراهم کرد.

این عضو هیئت علمی علوم پزشکی شاهرود با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به تجهیز این پروژه اظهار کرد: برای تکمیل و تجهیز اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) نیازمند بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر هستیم .

منبع: ایسنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.