جوین_قدس انلاین : مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوین اعلام کرد: از مجموع ۷۹۴ نفر شرکت کننده در کنکورسال سال ۹۷ شهرستان جوین ۴۴۵ نفر خانم و ۳۴۹ نفر به اقایان اختصاص یافته است، یعنی به عبارتی ۵۷ درصد خانم و ۴۳ درصد اقایان هستند.

۵۷ درصد شرکت کنندگان کنکور خانم هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس  آموزش و پرورش شهرستان جوین در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۷ که در محل فرمانداری شهرستان  جوین برگزار شد، بر اهمیت این روز و هماهنگی ادارات مرتبط در هر چه بهتر برگزار کردن این آزمون تاکید و لزوم همکاری همه ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری ۹۷ را خواستار شد.  

علیرضا کیامنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوین در این جلسه گفت:  همه امکانات برای برگزار شدن کنکور سراسری شهرستان جوین مهیا شده است و کنکور سراسری ۹۷ به منظور پذیرش دا نشجودر دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.  

وی در ادامه افزود: در کنکور سراسری ازسطح  شهرستان جوین  تعداد۷۹۴  نفر ثبت نام کرده اند، که از این تعداد ۴۴۵ نفر زن و ۳۴۹ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۵۶.۰۴درصد داوطلبان زن و ۴۳.۹۵ درصد داوطلبان مرد هستند.  

کیامنش در ادامه  یاد آور شد: در گروه اد بیات و علوم انسانی ۱۵۲نفر(۸۰ داوطلب زن و ۷۲ داوطلب مرد)  گروه علوم تجربی۴۵۰نفر (246 داوطلب زن و ۲۰۴ داوطلب مرد)  گروه ریاضی و فنی۳۰ نفر شرکت کننده که(۱۳ داوطلب زن و ۱۷داوطلب مرد) در گروه هنر ۸۱ نفر(۵۰ داوطلب زن و ۳۱ داوطلب مرد)  و در آخر در گروه زبان های خارجی ۸۱ نفر که (۵۶ داوطلب زن و ۲۶ داوطلب مرد) شرکت کرده اند.  

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوین خاطر نشان کرد :زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در گروه‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی و هنر در روزهای یکشنبه سوم تیر تا چهارشنبه ششم تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از کارت خود پرینت تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.