برای تاریخ ساز شدن مردان ایران همه دست به دعا برداشته اند. همه منتظرند تا شاگردان کی روش به رویایشان رنگ تحقق بخشند.

سکته به رونالدو و نقش آفرینی تاریخی کی‌روش/  قفل به پای بازیکنان ایران ببندید!

به گزارش خبرنگار اعزامی قدس آنلاین به روسیه، شاگردان کارلوس کی روش در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود باید به مصاف پرتغال بروند. به مصاف تیمی که در دیدار نخستش سه گل به اسپانیا زده و یک امتیاز از این تیم گرفته است. آنها مراکش را برده اند و حالا با یک تساوی برابر ایران صعود خواهند کرد. 

اما تیم ملی ایران فقط باید به پیروزی برسد. ملی پوشان کشورمان در بازی اول مراکش رو بردند و در بازی دوم به اسپانیا باختند تا برای صعود به مرحله بعد نیازمند پیروزی برابر پرتغال باشند. اما آیا این مهم به سادگی به دست خواهد آمد؟

قطعا پاسخش منفی است. ما تیمی پیش رو داریم که پر است از ستاره های ریز و درشت فوتبال اروپا. درشت ترینش از اروپا هم فراتر است. او بهترین بازیکن جهان است. او کریستیانو رونالدو است. بازیکنی که یک بار دیگر هم در جام جهانی آلمان برابر ایران به میدان رفت. رونالدو حالا باتجربه تر و پخته تر از 12 سال قبل شده است.

مهار کریس سخت و دشوار است و باید دید کی روش برای مهارش چه نقشه ای کشیده است. اما مردان ایران هم آماده هستند. پر از انرژی و انگیزه هستند برای رقم زدن یک رویای تاریخی . برای به پرواز دراوردن قلب میلیونها ایرانی. 

بردن پرتغال سخت است اما غیرممکن نیست. تیمی که توانست برابر اسپانیا با ابرستاره هایش بایستد قطعا می تواند از پرتغال هم یک برد بگیرد. کار سخت است اما می توان به رونالدو و یارانش سکته داد و آنها را حذف کرد. می توان از این تیم اروپایی و از هموطنان کی روش سه امتیاز تاریخی کسب کرد. 

در این ماجرا بازهم کی روش نفر اول است. نقش اول فیلم تاریخی صعود ایران خواهد بود. او تیم ملی کشورش را بهتر از هرکسی می شناسد و زبانشان را هم بهتر از هر کسی می فهمد. حالا بیشتر از گذشته امیدمان بعد از خدا به کی روش است که کاری کند کارستان. 

تیم ملی ایران تاکنون سه بار در سه جام جهانی مختلف شانس صعود به مرحله بعد را داشته است اما هر بار در گام آخر کم آورده است. این بار اما امیدها پررنگ تر از همیشه است. باید تلاش کنند و بجنگند شاگردان کی روش تا به رویایی هشتاد میلیون ایرانی رنگ تحقق ببخشند. کار سخت است اما ایرانی هم مرد روزهای سخت است. می توان برد و در تاریخ ماندگار شد. باید قفل به پای مردان ایران ببندند که ببرند و در روسیه بمانند و برنگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.