ما برای رسیدن به این جایگاه و جایگاهی بهتر تلاش فراوانی به خرج دادیم اما امروز کسانی باید شرمسار و سر افکنده باشند که اجازه ندادند ما برنامه واقعی خود را انجام دهیم.

 از لحاظ روحی، فوق العاده‌ایم

کارلوس کی روش خوب می داند که شرایط فعلی برای تاریخ سازی او کاملا مهیاست به همین واسطه او این روزها به شدت تمرکزش را معطوف به پرتغال کرده تا در گام آخر در مرحله مقدماتی با یک بازی قابل قبول جواز صعود به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی را دریافت کند. کلنجار رفتن با کی روش برای حرف کشیدن از وی این روزها سخت ترین کار ممکن در فوتبال ایران است، اما با این حال با تلاش و اصرار موفق می شویم با وی چند جمله گفت وگو کنیم.
■‌ به گفته بسیاری از کارشناسان و منتقدان، بازی با اسپانیا یکی از بهترین بازی ها در ادوار تاریخ فوتبال ایران بود.با این بازی خیلی ها به تیم ایران امیدوار شدند.
بهتر است درباره اتفاقی که تمام شده حرف نزنیم، در فوتبال باید در لحظه زندگی کرد. ما الان در آستانه یک بازی مهم قرار داریم پس حرف زدن درباره اتفاقی که تمام شده دیگر معنا و مفهومی ندارد.
‌ اینکه مردم بعد از بازی با اسپانیا با وجود شکست تیم ملی همانند بازی با آرژانتین به خیابان ها ریختند مشخص است که عملکرد شما و شاگردانتان قابل قبول بوده.
مردم واقعیت ها را به خوبی متوجه می شوند، ما برای رسیدن به این جایگاه و جایگاهی بهتر تلاش فراوانی به خرج دادیم اما امروز کسانی باید شرمسار و سر افکنده باشند که اجازه ندادند ما برنامه واقعی خود را انجام دهیم. روزی که من اصرار داشتم بازیکنان باید در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند هیچ کسی حرف مرا متوجه نشد و دوستان اعلام کردند فوتبال باشگاهی مهمتر است اما حالا همه به فکر این افتادند که تیم ما تیم خوبی است، بله تیم ما خوب است و قطعا بهتر از این هم می توانست اتفاق بیفتد اما تمام شرایط مهیا نشد.
‌به نظر می آید همچنان از برخی رفتارها ناراحت هستید و  نمی توانید با این موضوع کنار بیایید؟
چرا باید بپذیرم که رفتار خوبی با ما صورت گرفت؟ شما فراموش کرده اید چه بر سر من آوردند. خیلی ها خندیدند اما این لبخند به هیچ وجه برای ما خوشایند نبود. باید بپذیرید که برخی ها دوست نداشتند این تیم موفق شود اما حالا که همه مردم واقعیت را دیدند برای ما کف می زنند اما این کف زدن برای ما به هیچ وجه خوشایند نیست، باید این حق را داشته باشم که از حق بازیکنانم دفاع کنم.
‌برای بازی با پرتغال امیدوارید؟
 از بُعد روحی، فوق العاده هستیم و هیچ گاه از این سطح بالاتر نبوده ایم، چرا که رسیدن ما به این مرحله  برای هیچکس قابل تصور نبود. شرایط بازی سوم مقابل پرتغال مانند شرایط match point (امتیاز نهایی) برای ماست. تمامی درها رو به صعود ایران باز است، مسئله‌ای کاملا منحصر به فرد و ویژه برای تاریخ فوتبال ایران!
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.