اصفهان- استاندار اصفهان در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت ذوب آهن اصفهان بر حل مشکلات و چالش های این مجموعه عظیم صنعتی تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی همه باید نسبت به سرنوشت این مجتمع بزرگ صنعتی و مشکلات آن حساس باشیم و در جهت رفع چالش‌های موجود تلاش کنیم.

تاکید استاندار اصفهان بر حل مشکلات و چالش‌های ذوب آهن اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، پس از آئین تکریم و معارفه رسمی «منصور یزدی زاده» مدیر عامل جدید ذوب آهن اصفهان که  با حضور مقامات کشوری و محلی و جمعی از مدیران صنایع کشور برگزار شد، در جلسه  ویژه ای با دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان، مشکلات و چالش های ذوب آهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت،  مهندس مرتض لطفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)   ومهندس احمد زمانی مدیر شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز حضور داشتند، دکتر مهرعلیزاده طی سخنانی نقش ذوب آهن اصفهان در منطقه و کشور را یادآور شد و گفت: در شرایط فعلی همه باید نسبت به سرنوشت این مجتمع بزرگ صنعتی و مشکلات آن حساس باشیم و در جهت رفع چالش های موجود تلاش کنیم.

استاندار اصفهان افزود: یکی از چالش های مهم صنعت، بحث آب است که صنایع باید در این زمینه صرفه جویی و همکاری جدی داشته باشند و به سمت استفاده بهینه از پس آب فاضلاب حرکت کنند. وی با اشاره به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و تاکید بر افزایش تولید و صادرات، اظهار امیدواری کرد: امید است ذوب آهن بتواند با همت و تلاش کارکنان سخت کوش خود به جایگاه واقعی درعرصه تولید دست یابد.

در این جلسه مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل جدید ذوب آهن اصفهان نیز تاکید کرد: با همه توان و با همدلی کارکنان سخت کوش این شرکت، در جهت رفع مشکلات و تنگناهای موجود و افزایش تولید تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.