بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشارکت بنیاد علوی در اجرای طرح های آبادانی و پیشرفت مناطق محروم کشور گفت: شماری از مدیران ارشد بنیاد علوی به منظور بازدید از مناطق محروم شهرستان مانه و سملقان، ششم تیرماه به استان سفر خواهند کرد.

اجرای طرح های محرومیت زدایی در مانه و سملقان با مشارکت بنیاد علوی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ مجید پورعیسی در نشست هماهنگی مدیران پیش از برگزاری جلسه با مسئولان بنیاد علوی اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در پیاده سازی طرح آبادانی و پیشرفت مناطق محروم برای توانمند سازی و انتخاب روستای قلعه گنج از شهرستان کرمان به عنوان پایلوت کشوری، این طرح در استان خراسان شمالی و شهرستان مانه و سملقان نیز کلید خواهد خورد.

وی با بیان این که هدف از اجرای طرح مذکور، توسعه پایدار روستایی است، افزود: بنیاد علوی به دنبال ظرفیت های ناشناخته و جدیدی در مناطق محروم استان هاست لذا ضمن این که مردم ترکیبی از اولویت های مناطق محروم خود را بیان می کنند، مدیران استان نیز به ارائه گزارش و پیشنهادهای خود به دبیرخانه مربوط بپردازند.

وی حضور پررنگ مدیران دستگاه های اجرایی متولی و همکاری و مشارکت آنان در بحث پروژه های تصویب شده از سوی بنیاد علوی را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: گروه های مطالعاتی در مناطق محروم تداوم داشته باشند.

پورعیسی خاطرنشان کرد: مسئولیت و وظایف تمام دستگاه های اجرایی متولی به خصوص در حوزه های زیرساخت، بهداشت، آموزش و راه مشخص شود.

وی حضور مدیران ارشد بنیاد علوی در شهرستان مانه و سملقان را یک فرصت ایده آل برای استان دانست و افزود: باید بسته های مطالعاتی و نیازمندی های شهرستان  احصاء شود تا بر مبنای مطالعات اولیه و روش کار، توانمندی های موجود را تبیین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.