تشویق و سر و صدای هواداران ایرانی جلو هتل تیم ملی فوتبال پرتغال واکنش کریستیانو رونالدو را به دنبال داشت.

عصبانیت رونالدو از اقدام تماشاگران ایران + عکس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از elarabonline، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای تاریخ‌سازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید بتواند پرتغال را با ستاره سرشناس خود از پیش رو بر دارد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در دو بازی قبلی خود توانسته سه امتیاز کسب کند و اگر می‌خواهد به دور بعد راه پیدا کند باید پرتغال را در سارانسک شکست دهد.

هواداران فوتبال ایران با توجه به نمایش خوب این تیم برابر اسپانیا امید زیادی به پیروزی برابر پرتغال دارند. آن‌ها در مقابل هتل اقامت تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در شهر سارانسک روسیه جمع شدند و با فریادهای خود در اواخر شب قصد داشتند که خواب و آرامش بازیکنان پرتغال به ویژه‌ کریستیانو رونالدو را برهم زنند تا این بازیکن نتوانند در دیدار امشب با آرامش و تمرکز به میدان رود.

البته این رفتار ایرانی‌ها با واکنش کریستیانو رونالدو همراه شد و او با آمدن جلوی پنجره با حرکت ایما و اشاره از حاضران جلوی هتل خواست تا به سر و صدای خود پایان دهد چرا که او و هم تیمی‌هایش به استراحت نیاز دارند.

کریستیانو رونالدو در دو دیدار قبلی برابر تیم‌های ملی فوتبال مراکش و اسپانیا توانسته چهار گل به ثمر رساند و امیدوار است که به روند گلزنی خود ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.