اهواز_ معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل ۴۳ حلقه چاه های نفت و گاز در سه ماه نخست امسال بوسیله ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

حفر و تکمیل ۴۳ حلقه چاه های نفت و گاز در سه ماه نخست امسال

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حمیدرضا خوش آیند گفت: کارکنان سختکوش شرکت در بخش های عملیاتی و پشتیبانی از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه موفق به ۵۷ هزار و ۴۱۸ متر حفاری شدند.  

وی افزود: از شمار چاه های حفر شده در این مدت ۲۲ حلقه توسعه ای / توصیفی و ۲۱ حلقه تعمیری بوده است که به تفکیک ۲۳ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۱۶ حلقه در پروژه های توسعه ای میادین نفتی که از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت در دست اجرا است و چهار حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره تکمیل و در اختیار کارفرماها قرار گرفت.  

خوش آیند اظهار کرد: با تلاش مستمر کارکنان و متخصصان کارآمد و مجرب شرکت و همکاری شرکت های متقاضی در مدت پیش گفته عملیات حفاری پنج حلقه چاه ۴۴ روز زودتر از مدت تعیین شده از سوی کارفرما به اتمام رسید.  
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به اینکه این شرکت بیش از ۷۰ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین در تملک دارد، گفت: در راستای اجرایی شدن قرارداد حفاری هشت حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، دستگاه حفاری سنگین ۳۳ فتح برای انجام عملیات حفاری یک حلقه چاه اکتشافی در استان فارس آماده انتقال به این منطقه گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.