همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تاکنون در استان همدان ۲۴ هزار و ۸۳۵ شغل ایجاد شده است، گفت: تا پایان تیرماه در استان ۳۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

۲۴ هزار و ۸۳۵ شغل در استان همدان ایجاد شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان همدان، سید احمد توصیفیان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار کرد: تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال گذشته ایجاد ۱۹ هزار و ۹۸۰ شغل بود که در سال ۹۶ بیش از ۲۰ هزار شغل در استان ایجاد شد.

وی افزود: از سال گذشته تا پایان خرداد ۲۴ هزار و ۸۳۵ نفر اشتغال در استان ایجاد شده که تا پایان تیرماه امسال تعهد استان ایجاد ۳۰ هزار شغل است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سهمیه استان همدان در بخش تسهیلات اشتغال روستایی ۲۶۱ میلیارد تومان بوده که این میزان سهمیه در دو مرحله به استان ابلاغ شده و بانک‌های توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، پست‌بانک و بانک کشاورزی عامل پرداخت این تسهیلات هستند.

وی بیان کرد: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی تاکنون ۵۰۹ طرح به بانک‌ها معرفی شده که از این تعداد ۳۹۲ طرح توسط بانک‌ها پذیرش و ۵۸ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان نیز طرح عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده است.

توصیفیان با تأکید بر اینکه ۱۴ طرح روستایی به مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان مصوب و در مرحله تکمیل پرونده است، اعلام کرد: این طرح‌ها برای یک هزار و ۵۳۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: سهمیه استان همدان در تسهیلات حوزه اشتغال فراگیر ۳۴۰ میلیارد تومان بوده که ۴۹۲ میلیارد تومان طرح به بانک معرفی شده و ۳۱۲ میلیارد تومان طرح پذیرش و ۴۸ میلیارد تومان طرح مصوب و عقد قرارداد و پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۱۸ طرح بزرگ و متوسط فراگیر با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در استان مصوب شده و در دست بررسی بانک‌ها است، گفت: این طرح‌ها برای یک هزار و ۵۵۳ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.