اهواز_ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: به مناسبت دهه کرامت ۱۳ مسجد میزبان جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی است.

۱۳ مسجد اهواز میزبان جشن دهه کرامت با حضور خادمان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، احمد سراج امروز در دیدار با آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مدت ۶ ماه اخیر اظهار داشت: برنامه‌های سازمان از دهه فجر آغاز شد و برای بیش از ۵ هزار نیروی خدماتی، پارکبان و فضای سبز دعوت نامه‌های حضور در مراسم ارسال و طی مراسم باحضور پیمانکاران شهرداری از آنها تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در هفت پارک بزرگ شهر اهواز و نقاط آسیب‌پذیر در روزهای عید نوروز گفت: این برنامه با همکاری حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز انجام شد که علاوه بر نماز، غرفه‌های ویژه کودک و مشاوره خانواده برپا شد و با استقبال بسیار خوب مهمانان نوروزی و خانواده‌های اهوازی همراه شدیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به راه‌اندازی تور اهوازگردی و معراج شهدا در روزهای عید نوروز، افزود: در روزهای عید از طریق بیلبوردهای شهر اهواز، خوزستان را به عنوان دروازه ورود تشیع، پایتخت دفاع مقدس و شهر علی بن مهزیار اهوازی معرفی کردیم.

وی به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه کوی علوی برای نخستین بار اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم با استقبال به دور از انتظار مردم این منطقه همراه شد و بازخورد آن را می‌توان در عصبانیت شبکه‌های سعودی و تهدید علنی مردم منطقه یافت.

سراج با اشاره به برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در ۴۰ مسجد سطح شهر اهواز، گفت: از ۱۵ ماه رمضان تا اواخر آن نیز در ۱۸ نقطه اهواز موکب کریم اهل بیت‌(ع) در راستای بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر افطارهای ساده ایجاد شد؛ مدیریت این مواکب به مردم و توسط خیرین اهوازی انجام شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز ادامه داد: ۱۹ محفل انس با قرآن کریم در مناطق مختلف اهواز ویژه برادران و یک محفل نیز ویژه خواهران در حرم علی بن مهزیار اهوازی در ماه رمضان برگزار شد.

وی با بیان این‌که برنامه‌های شب‌های قدر با محوریت شعر رمضان و حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، بیان کرد: در این ماه علاوه بر برگزاری جام فوتسال رمضان، برنامه‌های نظیر معایده الکبری و گرگیعان را اجرا شد.

سراج بیان کرد: در شب عید فطر نورافشانی جشن در مناطق کوی علوی، منبع‌آب و آخرآسفالت اجرا شد و رقابت‌های تیم ملی ایران در جام جهانی نیز به وسیله تلویزیون‌های شهر برای مردم اهواز به نمایش گذاشته شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به جمع‌آوری کودکان‌کار، متکدی‌گران و متعادان متجاهر اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری وظیفه ساماندهی موقت این قشر را برعهده دارد و بعد از آن دیگر دستگاه‌ها و نهادها باید وارد کار شوند اما به دلیل نبود همکاری شاهد وقوع پدیده تکدی‌گری در اهواز هستیم.

وی عنوان کرد: به مناسبت دهه کرامت ۱۳ مسجد میزبان جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.