قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی گفت:خوشبختانه بانک های خراسان رضوی عملکرد خوبی در اعطای وام ازدواج به متقاضیان داشته اند.

بانک های خراسان رضوی عملکرد خوبی در اعطای وام ازدواج داشته اند

 علیرضا رشیدیان بعدازظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان بانک تجارت خراسان رضوی اظهارکرد: صداقت و تلاش برای حل مشکل مردم و راه اندازی کار آنان از  جمله  موضوعاتی است که باید در مدیران بخش های مختلف به ویژه در بانک ها تقویت شود.

وی افزود: سال گذشته در خراسان رضوی درراستای حل مشکلات مردم، اقداماتی در حوزه بانکی از جمله  افزایش ارائه تسهیلات ازدواج شد انجام شد و بانک های استان عملکرد خوبی در این حوزه داشتند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: افزایش تسهیلات ازدواج بر رشد آمار ازدواج بی تاثیر نبود و ایجاد اشتغال هم بر کاهش آسیب هایی چون اعتیاد، طلاق و مانند آن آثار مستقیمی دارد.

رشیدیان تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که سپرده های مردم در جایی سرمایه گذاری شود که سود احسن برای جامعه داشته باشد .

وی گفت: عملکرد بانک ها در تعامل با بخش های تولیدی و اقتصادی اگر بر مبنای بانکداری اسلامی و مشارکت با سرمایه گذار و تولید کننده باشد می تواند موجب حفظ سرمایه مردم و منابع بانکی شود.

استاندار خراسان رضوی  بیان کرد: همکاری و تعامل بانک های خراسان رضوی  با بخش خصوصی موجب رونق تولید و ایجاد ۱۲۴ هزار اشتغال در این استان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.