بندرعباس ـ مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان بر لزوم ضرورت اتحاد بین متولیان رسانه و ورزش استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: این اداره کل آمادگی دارد امکانات ورزشی را در اختیار اهالی رسانه هرمزگان قرار بدهد.

لزوم ضرورت اتحاد بین متولیان رسانه و ورزش هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان  غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیدار با هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان مطبوعات هرمزگان اظهار داشت: حوزه ورزش هرمزگان نیازمند نگاه ویژه متولیان رسانه است.

وی افزود: اداره کل ورزش جوانان این امکان را دارد تا جهت بهره‌مندی اهالی مطبوعات از امکانات ورزشی اقدامات لازم را انجام داده و این قشر بتوانند زمانی را به ورزش اختصاص دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تاکید کرد: در حال حاضر با سه استخر شنا قرارداد بسته‌ایم که می‌توانیم استفاده از استخرها و باشگاه‌های ورزشی را با توجه به منطقه‌بندی محل سکونت، در اختیار اصحاب رسانه قرار دهیم.

درادامه فروغ مسلم زاده گفت: ورزش و تحرک یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و لازمه زندگی امروزی است  و با توجه به شرایط شغلی و سختی کار روزنامه نگاران در استان هرمزگان، نیاز است که زمانی را به ورزش اختصاص دهند.

وی افزود: بهره‌مندی از امکانات ورزشی و گذراندن زمانی برای ورزش، موجب انبساط خاطر و شادابی روزنامه‌نگاران شده و آنها می‌توانند با فراغت خاطر و آرامش خیال بیشتر به کار پراسترس خبری بپردازند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان در ادامه اظهار داشت: تعامل دوسویه رسانه‌ها و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ستودنی است و جا دارد از مدیر پرتوان این مجموعه که قریب سه دهه در این کسوت سکان ورزش استان را بدست گرفته تشکر نماییم.

کامبیز حسین‌پور بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات نیز تاکید کرد: اختصاص باشگاهی برای اهالی مطبوعات و علاقمندان به ورزش کاری است که تاکنون صورت نگرفته و امیدواریم این اقدام بتواند ورزشکاران رسانه‌ای را دور هم جمع نماید.

وی گفت: انجمن صنفی کارفرمایی با دارا بودن قریب به ۴۰ عضو که تماما مدیران و سرپرستان رسانه‌های استان هستند از جایگاه خوبی در میان اهالی رسانه برخوردار بوده و با وحدت و همدلی که میان روزنامه‌نگاران است می‌توانیم زمینه حضور بسیاری از علاقمندان به ورزش را در باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی فراهم نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.