اصفهان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بسیاری از مشکلات کشور به واسطه نفاق و تفرقه افکنی وجود می آید، از این رو شناخت و آشکارشدن چهره نفاق دشمنان از بدو تولد انقلاب تا به امروز قابل تأمل است.

آشکار شدن چهره نفاق دشمنان از بدو تولد انقلاب تا امروز قابل تأمل است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفر عسگری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مناسبت های سالگرد شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهارکرد: هفتم تیرماه یادآور شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، همچنین جنایات آشکار آمریکا است.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از تاکتیک های اصلی دشمن استفاده از سخنان شهید بهشتی علیه انقلاب در شبکه های ماهواره ای است، تاکید کرد: دشمنان با هدف شوم براندازی نظام می کوشند روح یأس و نا امیدی را در جامعه القاء کنند، غافل از اینکه ملت ایران هوشیار و بیدار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر ضرورت افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: در دوران قبل از انقلاب امریکا با جدیت از تحکیم بنیان نظام شاهنشاهی، کشتار مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد، تاسیس سازمان ساواک، ایجاد فتنه و ترور شهیدان هسته ای و عهد شکنی مکرر حمایت کرد، به همین دلایل مردم ایران به کرار شعار «مرگ بر امریکا» را هر روز رساتر از دیروز سر می دهند.

وی با بیان اینکه مطرح کردن درخواست مذاکره با آمریکا از سوی برخی از مسئولان با آرمان‌های انقلاب و شهدا منافات دارد، گفت: بسیاری از مشکلات کشور به واسطه نفاق و تفرقه افکنی وجود می آید، از این رو شناخت و آشکارشدن چهره نفاق دشمنان از بدو تولد انقلاب تا به امروز قابل تامل است.

عسگری اظهارکرد: دشمنان به طور معمول اهداف خود را به ویژه در کشور های جهان سوم زمانی پیاده‌سازی  می کنند که همه توجه‌ها به سمت فوتبال است و نمونه عینی آن را در حملات یمن می توان مشاهده کرد.

وی با انتقاد از اینکه برخی از روزنامه های محلی مطالب خوبی راجع به فوتبال منتشر می کنند، اما از مطالب فرهنگی و دیدگاه های شهدا غافل می شوند، ادامه داد:  رسانه ها باید در خصوص توجه بیشتر به استفاده از خاطرات و نظرات خانواده شهدا و اعلام برنامه های این هفته و ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر استان اصفهان تلاش وافری داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: ما باید حق شهدا را ادا کرده و نظرات و دیدگاه‌های این اسوه های ایثار و جانفشانی را به نسل جوان منتقل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.