وقتی این پیام به دست ما رسید و شادمانی مردم ایران را بابت عملکرد تیم ملی برابر اسپانیا دیدیم متوجه شدیم که راه را درست طی کردیم.

پیام  رهبری خستگی  را  از تنمان بیرون کرد

به گزارش قدس آنلاین، عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت های جام جهانی کاملا قابل قبول بود به شکلی که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران و کارشناسان صاحب نظر در ستایش از عملکرد شاگردان کارلوس کی روش نکات متعددی را در گفت‌وگو با رسانه ها بیان کردند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این که این اتفاق ثابت کرد که حمایت های مدیریت و هیئت رئیسه از تیم ملی بدون دلیل نبوده است به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

■ عملکرد تیم ملی در جام بیست و یکم عملکرد قابل قبولی بود. مردم و کارشناسان کاملا از عملکرد کی روش و شاگردانش رضایت دارند.
مردم ما انسانهای شریف و قدرشناسی هستند بدون تردید این اتفاق حاصل تحلیل درست آنها از شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی بوده است به همین دلیل این اتفاق را باید به فال نیک گرفت. باید بپذیریم که مردم همیشه بهترین قاضی بودند،من معتقدم که تیم ملی ما پتانسیل لازم برای کسب موفقیت را دارد همانطور که دیدیم ما در این دوره از مسابقات به عنوان یک تیم بزرگ با عملکرد قابل قبول آبروداری کردیم و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کردیم.

■ اتفاق مهم این بود که رهبر معظم انقلاب با ارسال پیامی از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تقدیر کردند.
به معنای واقعی کلمه پیام رهبری خستگی را از تن ما بیرون کرد. وقتی این پیام به دست ما رسید و شادمانی مردم ایران را بابت عملکرد تیم ملی برابر اسپانیا دیدیم متوجه شدیم که راه را درست طی کردیم و مصمم تر از قبل به دنبال کسب موفقیت در آینده هستیم تا بتوانیم این مسیر را تا کسب قهرمانی آسیا ادامه دهیم.

■ یکی از سوالاتی که به شدت ذهن مردم را درگیر کرده، موضوع تمدید قرارداد کارلوس کی روش است، آیا در این باره خبر جدیدی دارید؟ 
ما با کارلوس کی روش مذاکرات جدی را داشته ایم، جمع‌بندی‌هایی را به بعد از مسابقات جام جهانی موکول کردیم اما تصور می کنم که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.