یزد - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: خانه مطبوعات استان باید سند توسعه رسانه و مطبوعات کشور را تدوین کند و اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی هزینه این کار پژوهشی را تامین خواهد کرد.

خانه مطبوعات یزد سند توسعه رسانه ای استان را تدوین کند

 مجید جوادیان زاده عصر دوشنبه در حاشیه بازدید ازخانه مطبوعات استان درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت : اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی حمایت همه جانبه ای از این خانه دارد و این خانه باید به محل صفا وهمدلی اصحاب رسانه تبدیل شود تا بتواند در راستای اعتلای مطبوعات استان گام های مفیدی برداشته شود.

وی افزود: با توجه گستردگی رسانه ها همفکری و آرامش بین رسانه های استان نیاز اصلی رسانه ها است و خانه مطبوعات در این زمینه نقش مهمی دارد.

جوادیان زاده تصریح کرد: خانه واژه مقدسی بوده و قداست خانه مطبوعات باید حفظ شود و مسائل و اختلاف هایی که بین اهالی مطبوعات استان وجود دارد باید برطرف شود و این نهاد صنفی باید دراین راه اقدامات مهمی انجام بدهد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: خانه مطبوعات استان باید موضوع آموزش مطبوعات استان را در دستور کارخود قراردهد واسناد چشم انداز توسعه را تدوین نماید و شاخص های توسعه مطبوعات را در دستورکارخودقراربدهد واداره ارشاد دراین خصوص حامی این نهاد است.

وی ادامه داد: رسانه بدون آموزش ناقص بوده و به طورکلی باید به این مهم توجه کنیم و این خانه می تواند از بروز بسیاری از مشکلات وچالشهای ناشی از ناآگاهی جلوگیری کند .

معاون رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیزدراین نشست گفت: خانه مطبوعات استان یزد مرجع مورد تائید این اداره بوده وحمایت های همه جانبه ای ازاین نهاد  صنفی و غیر دولتی همچون گذشته تداوم خواهد شد.  

 در این نشست جمعی از پیشکسوتان رسانه مشکلات این صنف را بیان کردند وخواستار حمایت همه جانبه اداره ارشاد از این نهاد شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.