کرج- مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف استان البرز با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار گفت: با جدیت بر فعالیت صنوف مختلف نظارت داریم واجازه گران فروشی و سوءاستفاده برخی ها از فضای موجود را نمی دهیم.

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار در البرز/ مردم هنگام خرید فاکتور بگیرند

رمضان رستمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: راضی به ضرر کسبه و اصناف نیستیم اما باید بپذیریم مصرف کننده هم توان خرید مشخصی دارد بنابراین قیمت ها باید عادلانه ومنصفانه باشد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای کنترل بازار انجام شده است گفت: در سبد کالاهای اساسی و خانواده خوشبختانه افزایش نامتعارفی نداشته ایم و تنها در خصوص برخی کالاهای سرمایه ای وابسته به ارز بازار دچار التهاباتی است.

مدیر نظارت وبازرسی اتاق اصناف استان البرز ادامه داد: برخی واحدهای صنفی که از قبل خرید داشته اند انصاف را رعایت کنند و نسبت به قیمت خرید قبلی کالا را به مردم عرضه کنند.

این مسئول از مردم خواست در هر خرید از واحدهای صنفی فاکتور مطالبه کنند و گفت: اصناف مختلف نیز موظف به ارائه فاکتور به مشتریان هستند.

وی تصریح کرد: بازرسان ما و اتحادیه ها نیز به شکل مستمر در سطح بازار حضور دارند و فاکتور خرید واحدهای صنفی مختلف را کنترل می کنند.

رستمی با تاکید براینکه به تمامی شکایات های مردم رسیدگی می شود گفت: شماره تلفن های ۳۲۲۱۸۱۵۴، ۱۳۵، ۱۲۴ وسامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵  پل های ارتباطی مردم برای بیان شکایات آنها است وهمکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به این شکایات ودرخواست ها رسیدگی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.