قدس آنلاین: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آخرین رتبه بندی ISC ارتقاء یافت و رتبه سوم کشور را بدست آورد.

کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی ISC

 به گزارش قدس آنلاین بر اساس  اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) در رتبه بندی دانشگاهکسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی ISC های ایران، دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانست از رتبه پنجم به رتبه سوم بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور صعود کند.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  در رتبه بندی ISC ۴۲دانشگاه علوم پزشکی کشور بر اساس شاخص های پژوهش، آموزش، وجهه بین المللی، تسهیلات و امکانات، فعالیت اجتماعی، اقتصادی و صنعتی ارزیابی شدند که این دانشگاه پس از دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی  توانست رتبه سوم کشور را بدست آورد.

دکتر محسن تفقدی با اشاره به اینکه هدف گذاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر این است که در  همه نظام های رتبه بندی معتبر دانشگاه ها جایگاه شاخصی را کسب کند افزود: تحقق این مهم در ماههای اخیر در دیگر نظام های رتبه بندی QS، لایدن، وبومتریکس و ISC نمود پیدا کرده است و دستاوردی بزرگ برای خانواده دانشگاه و پایتخت معنوی جهان اسلام به شمار می رود.

وی  ابراز  امیدواری کرد: دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بتواند در رتبه بندی تایمز نیز که امسال نتایج آن اعلام خواهد شد جایگاه شاخصی را کسب کند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی ur.isc.gov.ir مراجعه کنند.

بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان سالم(ISC) در رتبه بندی دانشگاه های ایران، دانشگاههای علوم پزشکی شیراز و تبریز بعد ازدانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.