ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: پیمانکاران ۱۲ میلیارد تومان از راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام طلب دارند.

طلب ۱۲ میلیارد تومانی پیمانکاران از راهداری ایلام

نوراله دلخواه روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه این دستگاه سالانه به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهارداشت: این دستگاه اجرایی قبل از تفکیک با راه و شهرسازی، حدود ۳۰ میلیارد تومان مطالبه داشته که این میزان به ۱۲ میلیارد تومان کاهش یافته و بیشتر مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات راهداری از محل اعتبارات استانی تأمین می شود، افزود: این اعتبارات به صورت قطره چکانی تزریق می شود که جوابگوی نیازهای ما برای اجرای پروژه ها و تعمیر و نگهداری مسیرهای مواصلاتی نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام انجام عملیات لکه گیری، روکش آسفالت، ترمیم، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، گارد ریل و ... از وظایف این دستگاه اجرایی است، ادامه داد: ایمن سازی محورهای جدید از وظایف راه و شهرسازی است و راهداری پس از اتمام عملیات اجرایی، وظیفه نگهداری و ترمیم مسیرها را به عهده دارد.

 دلخواه خرید تجهیزات نگهداری جاده ها، همچون گارد ریل، علائم و تابلوهای راهنمایی را نیازمند تأمین نقدینگی دانست و بیان داشت: این تجهیزات و علائم در داخل کشور تولید می شود اما تولیدکنندگان تنها به صورت نقد اقدام به فروش می کنند که عدم نقدینگی و عدم تأمین اعتبار، کار ما را با مشکل مواجه ساخته است.

وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در مسیرهای مواصلاتی استان، خاطرنشان ساخت: پس از اجرای عملیات آسفالت تا انجام خط کشی، حداقل باید ۲ هفته فاصله ایجاد شود تا رنگ و مواد شیمیایی موجود در آسفالت، واکنش نشان ندهند و رنگ دچار تغییر و خرابی نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.